Het is een vriendelijke therapeut en legt alles goed uit.

Mickey is vriendelijk, professioneel en legt goed uit.

Kayleigh luisterde naar mijn wensen en nam heel goed de tijd voor ons, wel zo prettig als nieuwe mama. Ik had het gevoel dat ik alles mocht vragen. Mocht er ooit weer wat zijn ga ik weer naar... Kayleigh luisterde naar mijn wensen en nam heel goed de tijd voor ons, wel zo prettig als nieuwe mama. Ik had het gevoel dat ik alles mocht vragen. Mocht er ooit weer wat zijn ga ik weer naar Kayleigh!

Zeer deskundig, enthousiast en duidelijk. De oefeningen en therapie hebben uitstekend geholpen!

Monique Lippens

Ben eindelijk van mijn rugpijn af. Goede heldere adviezen en oefeningen die mijn aandeel in de kwaal duidelijk hebben gemaakt.

Gduldig, vriendelijke benadering, luisterend oor, goede tips voor thuis oefeningen en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Hij is vriendelijk, behulpzaam, duidelijk in zijn aanwijzingen, heeft humor, een luisterend oor ondanks zijn drukke werkzaamheden en beperkte tijd voor behandeling. Je voelt je nooit teveel bij hem... Hij is vriendelijk, behulpzaam, duidelijk in zijn aanwijzingen, heeft humor, een luisterend oor ondanks zijn drukke werkzaamheden en beperkte tijd voor behandeling. Je voelt je nooit teveel bij hem of krijgt het gevoel dat hij gehaast is omdat het zo druk is.
Als er tijdens de behandelingsperiode toch iets niet goed gaat kan hij altijd gebeld worden en zoekt hij tijd voor je.