Ik heb goede adviezen gekregen voor oefeningen en hoe deze aan te passen aan mijn conditie

Roos is een fysiotherapeut die alle tijd en aandacht heeft.Erg professioneel en heeft zeker ook aandacht los van het probleem waarvoor je daar bent voor je dagelijkse beslommeringen. Ook geeft ze je... Roos is een fysiotherapeut die alle tijd en aandacht heeft.Erg professioneel en heeft zeker ook aandacht los van het probleem waarvoor je daar bent voor je dagelijkse beslommeringen. Ook geeft ze je goeietips waar je ook echt iets aan hebt.Ik kon mij geen betere therapeute wensen dan Roos Bouhuis, een persoon met hart en passie voor haar werk.

Wanneer iemand op zoek gaat naar een fysiotherapeut

Annemieke Heuperman Derriks

Omdat hij steeds goed uitlegt wat hij doet en waarom het is jammer dat ik eerder heb moeten stoppen. Want heb dinsdag mijn knieschijf gebroken.

Hij luistert echt, kijkt integraal en niet naar één losse klacht en geeft maatwerk op de persoon. Er wordt geen standaard programma afgedraaid.

Riet Janssen

Geweldige meid, ook professioneel maar ook sociaal en betrokken ,gezellig.

Yigal luistert heel goed, is zeer vakkundig. Hij gaat enthousiast met je aan de slag! Een ontzettend fijne man!