Ze nemen me serieus, ze kijken goed wat ik aan kan. Soms juist meer dan ik denk aan te kunnen.

Altijd vriendelijk en je kan altijd terecht als er wat is.

De behandelaar nam de tijd voor mij en mijn baby van 4 maanden. Ze stelde mijn baby op haar gemak en kon aan mij duidelijk uitleggen wat ze deed. Ook kreeg ik duidelijke adviezen mee waar ik veel... De behandelaar nam de tijd voor mij en mijn baby van 4 maanden. Ze stelde mijn baby op haar gemak en kon aan mij duidelijk uitleggen wat ze deed. Ook kreeg ik duidelijke adviezen mee waar ik veel aan heb gehad.

Mijn fysiotherapeut weet altijd direct het probleem te vinden en aan te pakken. Dit de ervaring die ik al jaren heb maar toch heel bijzonder blijft. Ik kan mijn behandelaar voor iedereen aanraden.... Mijn fysiotherapeut weet altijd direct het probleem te vinden en aan te pakken. Dit de ervaring die ik al jaren heb maar toch heel bijzonder blijft. Ik kan mijn behandelaar voor iedereen aanraden. Hij helpt je snel (als dat kan natuurlijk) van je lichamelijke klacht af. Echt top!

Roquillo

Deskundig, gericht, resultaat, persoonlijk, planmatig
mvg RM

Vriendelijk persoon, waarbij je een gied gevoel hebt. Geeft duidelijke informatie, goede resultaten na behandelingen.

Zowel professioneel als vriendelijk. Probeert zo goed en duidelijk mogelijk te informeren.

Anne Hiske helpt bij altijd zo goed qua behandelingen maar ook qua tips waar je echt wat mee kan