Misspoes

Alles wat de fysiotherapeut kan doen, geeft mij tijdelijk gemak. Helaas is dat niet anders... maar ben tevreden wat zij op dat moment voor me doet

Anna Bruijnen

Edwin van der Lugt luistert naar mij. Hij neemt mij serieus. Hij speelt in op mijn klachten. wanneer ik niet meer kan lopen kan ik snel bij hem terecht voor een behandeling. Edwin is vakkundig.... Edwin van der Lugt luistert naar mij. Hij neemt mij serieus. Hij speelt in op mijn klachten. wanneer ik niet meer kan lopen kan ik snel bij hem terecht voor een behandeling. Edwin is vakkundig. Edwin heeft een vakkundige visie. Overall: top

Madani

Direct behandeld, vriendelijk, kon afspraken makenop tijdstip dat ik handig vind.

Jamie

Hanneke is een zeer begaande lieve therapeute. Wij hebben ons altijd op ons gemak gevoeld tijdens de behandelingen. Ze voelde goed aan wanneer het genoeg was voor Miles. Kortom zeer goed.

Reza Davoodnezhad

Bianca is an excellent physiotherapy I ever came across in the Netherlands. She really knows what she's doing and she can nicely find the trigger point for muscles.

Yesim

De klachten gingen snel weg. Afspraken waren kort en krachtig. Wat voor een werkend persoon zeer effecient werkt. Ze was erg duidelijk en kon de oefeningen thuis makkelijk toepassen. Ik werd ook... De klachten gingen snel weg. Afspraken waren kort en krachtig. Wat voor een werkend persoon zeer effecient werkt. Ze was erg duidelijk en kon de oefeningen thuis makkelijk toepassen. Ik werd ook goed geluisterd.