Wanneer mensen klachten hebben door hypermobiliteit gerelateerde aandoeningen. Ze let goed op grenzen, vraagt tijdens oefening/behandeling hoe het gaat, moedigt aan om nodige rust te pakken... Wanneer mensen klachten hebben door hypermobiliteit gerelateerde aandoeningen. Ze let goed op grenzen, vraagt tijdens oefening/behandeling hoe het gaat, moedigt aan om nodige rust te pakken tussendoor en kijkt naar aanpassingen voor oefeningen wanneer je een mindere dag hebt

Goed luisteren, meedenken, oplossingen aandragen, tijd nemen.

Mijn therapeute is heel erg betrokken, lief en geeft goede adviezen.

Duidelijk vertellen
Waar heb ik pijn hij helpt echt goed.

Heel deskundig, rustig, en ze legt alles heel goed uit.

Bart van der Zanden is erg kundig. Weet waar hij het over heeft. Stelt snel de juiste diagnose en start hiervoor de juiste behandeling met goed resultaat. Hij luistert goed naar je verhaal en neemt... Bart van der Zanden is erg kundig. Weet waar hij het over heeft. Stelt snel de juiste diagnose en start hiervoor de juiste behandeling met goed resultaat. Hij luistert goed naar je verhaal en neemt je serieus. Erg fijne, kundige en vriendelijke therapeut!

Maria Beets van Galen

Er werd geluisterd, iets wat heel erg belangrijk is. En ook echt gekeken waar mijn klachten vandaan kwamen. Om vervolgens een goede behandeling te geven. Maar ook werd er iedere keer gemonitoord hoe... Er werd geluisterd, iets wat heel erg belangrijk is. En ook echt gekeken waar mijn klachten vandaan kwamen. Om vervolgens een goede behandeling te geven. Maar ook werd er iedere keer gemonitoord hoe het met de vooruitgang ging