Thecla de Jong

Mijn therapeut is uiterst deskundig op het gebied waarvoor ik bij haar onder behandeling ben. Zodra zijn een scholing gedaan heeft vertelt ze mij daarover en past dan ook meteen de nieuwe methode... Mijn therapeut is uiterst deskundig op het gebied waarvoor ik bij haar onder behandeling ben. Zodra zijn een scholing gedaan heeft vertelt ze mij daarover en past dan ook meteen de nieuwe methode van behandeling toe, als die er is.

Conny

Prima fysiotherapeut. Er blijft met dit cijfer altijd ruimte voor verbetering.

Mark

Het vertrouwen geven dat je in goede handen bent.
no nonsens aanpak erg professioneel

N. Ruiter-van Acht

Deskundigheid, rustige inzichtelijke vragen en goede uitleg/advies.

Karin

Dat fysioterapheut neemt mijn klachten sereus en heeft alles gedaan dat ik voel me beter.

Ellen van de Kerkhof-van Dijk

Jorg is zeer deskundig, begrijpt mij volkomen en staat mij altijd vriendelijk te woord. Ook geeft hij goede tips, kortom, ik ben uiterst tevreden met mijn behandeling en het allerbeste, het werkt!!!

JB

De aandacht die ze aan mij geeft vwb de vooruitgang / achteruitgang vind ik belangrijk. Ook haar luisterend oor vind ik erg belangrijk. Plus denk ik dat ze erg veel kennis van zaken heeft. Vandaar... De aandacht die ze aan mij geeft vwb de vooruitgang / achteruitgang vind ik belangrijk. Ook haar luisterend oor vind ik erg belangrijk. Plus denk ik dat ze erg veel kennis van zaken heeft. Vandaar die 9.