De goede uitleg ,en hulpvaardigheid, en vriendelijkheid. Maar dat geld voor alle fysiotherapeuten bij jullie.

De fysiotherapeut nam me heel serieus, en zorgde dat ik zo behandeld werd dat ik heel wat minder pijn had,zodat ik weer enigszins weer voorruit kon.

Ik had veel vertrouwen in de praktijk/fysiotherapeut. Echter was er een afspraak met mij gemaakt en dat was niet goed genoteerd in de agenda van de praktijk, echter is het toen wel opgelost maar het... Ik had veel vertrouwen in de praktijk/fysiotherapeut. Echter was er een afspraak met mij gemaakt en dat was niet goed genoteerd in de agenda van de praktijk, echter is het toen wel opgelost maar het voelt niet oké als je daar bent en het voelt dat je teveel bent.
Na een nieuwe oefening te hebben gekregen zou ik na anderhalve week gebeld worden om te evalueren, er werd echter niets genoteerd in de agenda en mijn voorgevoel zei me al dat ik waarschijnlijk niet gebeld zou worden en inderdaad nu ongeveer 7-8 weken later ben ik nog steeds niet gebeld. Erg jammer dit. Bij mijn echtgenoot is reeds hetzelfde gebeurd.

C. Vd. Vorst van Beek

Het contact met haar. Ik was/ben gewoon super tevreden over haar, ik heb ook speciaal naar haar gevraagd en doe dat de volgende keer weer. Luisterend oor en onthield ook de gesprekken die we gehad... Het contact met haar. Ik was/ben gewoon super tevreden over haar, ik heb ook speciaal naar haar gevraagd en doe dat de volgende keer weer. Luisterend oor en onthield ook de gesprekken die we gehad hadden, en kwam daar weer op terug. Toppertje m

Jos van der Donk

Kundig en goed luisterend. Daarnaast ook realistisch.

Ze onderzoeken ook echt goed wat er mis is en bellen af en toe ook is hoe het met je gaat. De behandelingen zijn heel fijn doordat ze ook goed uitleggen wat ze precies doen.

Luisterde goed naar je en goede begeleiding en therapie