Mariefanne Bijl

Ik ben helemaal tevreden over de behandelingen en heb goed contact met de fysiotherapeute

Finn Frielink

Professionele behandeling op basis van wetenschappelijke artikelen die samen met mij zijn doorgenomen om van daaruit de behandeling te starten.

V.van der Zanden.

Heb veel zelf oefeningen gedaan, gelopen en op de hometrainer gefietst.
Heb na mijn heupoperaties niet veel therapie meer gehad. Maar goede oefeningen gekregen van de therapeute.

Gerbrand Diebels

Kundig, aardig en iemand die me zeer op mijn gemak kon stellen! En iemand die echt luistert naar wat mijn klachten zijn.

Miep Somers

Een luisterend oor en geduldig alles goed uitgelegd veel aan gehad Bedankt Jorg

Claudia Schoormans van Breda

Jorg vd Broek heeft me erg goed geholpen tijdens mijn acute rughernia. De lage rugpijn die ik erbij had en uitval vd zenuw zijn nagenoeg geheeld. Zenuw in mijn onderbeen nog niet volledig, heb in... Jorg vd Broek heeft me erg goed geholpen tijdens mijn acute rughernia. De lage rugpijn die ik erbij had en uitval vd zenuw zijn nagenoeg geheeld. Zenuw in mijn onderbeen nog niet volledig, heb in mijn grote teen nog altijd geen goed gevoel terug, maar kan gelukkig weer heel veel. Naast fysiotherapeut bood Jorg ook een goed luisterend oor en gaf me goed advies. En mag altijd bij hem terugkomen.

Nol van Bilsen

Duidelijke vragen over mijn fysieke problemen. Goede uitleg over de behandeling. Samen een te bereiken doel vastgesteld en de resultaten van de behandeling besproken.