Rachel van Kilsdonk

Ik voel me vertrouwd en serieus genomen. Ook vind ik de fysiotherapeute kundig en ze weet waar ze het over heeft

Margo Döpping

Ze werken met diverse soorten therapeuten waarbij ieder zijn vakgebied heeft dus er kan overlegd worden over het behandelplan

Helga

Prettig contact en denkt mee op meerdere punten, niet alleen maar fysiotherapie

Wilbert Withagen

Ze heeft meer voor me gedaan dan dat ik van tevoren had verwacht. Een goed luisterend oor en goede adviezen.

Ben Vriends

Ik ben topsporter en de fysiotherapeut (Bart van de Zande) voelde feilloos aan wat ik nodig had om weer in topvorm te raken. We bespraken het plan en het kwam uit zoals hij vooraf geschetst had. Een... Ik ben topsporter en de fysiotherapeut (Bart van de Zande) voelde feilloos aan wat ik nodig had om weer in topvorm te raken. We bespraken het plan en het kwam uit zoals hij vooraf geschetst had. Een ware therapeut met vakkennis die in combinatie met zijn eigen topsport leven precies weet wat een sporter nodig heeft. Ik ben meer dan tevreden.

Brechtje

Een fysio die niet alleen naar de beperking kijkt maar naar mij totaal.

Kim Dillen

Deskundig, zeer betrokken, communicatief sterk, duidelijk plan en goede monitoring. Bovenal een goede sfeer

Maurice Meulendijks

Jorg is een fijne deskundige man.
Heeft me goed geholpen.
Bij een volgende keer zou ik weer voor hem kiezen.

Cor

Open voor de klachten, alles wordt vastgelegd, open gesprekken, goede behandelingen

Jos Langewouters

Vakkundig en professioneel, daarnaast heel sociaal