Vriendelijk deskundig en geeft goede behandeling luisterd goed stelt vragen.

Leon.P.J.van Lierop

Heeft een luisterend bespreken alle ups en downs,

De fysiotherapeut is bijzonder aardig en weet wat er gedaan moet worden

Alles is bespreekbaar en hij gaat verder dan waar je voor gekomen bent. Ook krijg je advies en tips wat je verdere stappen zouden kunnen zijn. Ook heeft neemt hij contact op met je behandelend... Alles is bespreekbaar en hij gaat verder dan waar je voor gekomen bent. Ook krijg je advies en tips wat je verdere stappen zouden kunnen zijn. Ook heeft neemt hij contact op met je behandelend specialist om zo de zorg nog beter te doen

Angela Holzken

Danny heeft ontzettend veel kennis die hij in de zaal toepast. Daarnaast stemt hij zich goed af op de specifieke patiënt en de daarbij behorende klachten/ziektebeeld. Luistert en communiceert goed... Danny heeft ontzettend veel kennis die hij in de zaal toepast. Daarnaast stemt hij zich goed af op de specifieke patiënt en de daarbij behorende klachten/ziektebeeld. Luistert en communiceert goed en is simpelweg een topper!

Dory Donkers

Hij is er voor je, luistert naar je, denkt met je mee. Voel me gehoord

Ik had een ander doel van de behandelingen. De verwachting was dat mijn pijn minder zou worden en dat is niet gebeurt.

Als mense mijn mening zouden vragen over wat een goede fysiotherapeut zou zijn

De goede uitleg ,en hulpvaardigheid, en vriendelijkheid. Maar dat geld voor alle fysiotherapeuten bij jullie.