Darren Verhees

Erg professioneel en deskundig. Weten waar je het over hebt.

Rosa

Ben goed behandeld wist meestal de goede plek te vinden voor te masseren. En bouwde het terugkomen af met steeds langere tijd ertussen.

Dirk van den Biggelaar

Bijna helemaal van mijn klachten af dus niks te klagen

Ger van den Buijs

In 3 sessies (plus huiswerk) had Bart mijn klachten opgelost. Ik liep er al jaren mee en was al bij meerdere fysio's behandeld. Nooit had iets geholpen.
Helemaal top dus.

Dorine

Voel me serieus genomen, hij betrekt me bij het behandelplan, volgt de vorderingen en geeft me opties. Zijn behandelingen zorgen er voor dat ik kan blijven functioneren...

Joijce Spithoven

Kon snel terecht met mijn ongemak en werd door de therapeute goed aangepakt. Ook de thuisoefeningen kreeg je iedere week een andere bij om zo weer op te bouwen.

S

Professionele hulp, goede uitleg van oefeningen. Daarnaast werd er ook goed opgelet of de oefeningen juist werden uitgevoerd en daarop werden de oefeningen qua niveau aangepast

Pleun Bosch

Ik vertrouwde de fysiotherapeut er 100% op dat mijn blessure zou verbeteren. Ook al had ik hiervoor 2 andere fysiotherapeuten die het niet lukten het te verbeteren. Mijn blessure is ook zeker... Ik vertrouwde de fysiotherapeut er 100% op dat mijn blessure zou verbeteren. Ook al had ik hiervoor 2 andere fysiotherapeuten die het niet lukten het te verbeteren. Mijn blessure is ook zeker verbeterd!