Gerry Sprenger

De eerlijkheid zorgzaam en altijd een luisterend oor, vriendelijk geduldig en heeeeeeel behulpzaam .Je krijgt echt de fysio of training die je nodig hebt. Ze zijn zeer gespecialiseerd in alles waar... De eerlijkheid zorgzaam en altijd een luisterend oor, vriendelijk geduldig en heeeeeeel behulpzaam .Je krijgt echt de fysio of training die je nodig hebt. Ze zijn zeer gespecialiseerd in alles waar je ze voor nodig hebt.

Marjon

zijn behandelingen hebben goed geholpen, ook zorgde hij voor een prettige sfeer.

Darren Verhees

Erg professioneel en deskundig. Weten waar je het over hebt.

Rosa

Ben goed behandeld wist meestal de goede plek te vinden voor te masseren. En bouwde het terugkomen af met steeds langere tijd ertussen.

Dirk van den Biggelaar

Bijna helemaal van mijn klachten af dus niks te klagen

Ger van den Buijs

In 3 sessies (plus huiswerk) had Bart mijn klachten opgelost. Ik liep er al jaren mee en was al bij meerdere fysio's behandeld. Nooit had iets geholpen.
Helemaal top dus.

Dorine

Voel me serieus genomen, hij betrekt me bij het behandelplan, volgt de vorderingen en geeft me opties. Zijn behandelingen zorgen er voor dat ik kan blijven functioneren...

Joijce Spithoven

Kon snel terecht met mijn ongemak en werd door de therapeute goed aangepakt. Ook de thuisoefeningen kreeg je iedere week een andere bij om zo weer op te bouwen.

S

Professionele hulp, goede uitleg van oefeningen. Daarnaast werd er ook goed opgelet of de oefeningen juist werden uitgevoerd en daarop werden de oefeningen qua niveau aangepast