Youssef Allouch

Hij was altijd duidelijk en luisterde goed, verder gaf hij goede tips hoe verder te gaan met klachten etc

Echna Bellinga

Vooral begrip en ook de zeer goede begeleiding

Rob

Prima behandeling met aandacht voor inbreng van mij. Klachten waren voldoende opgelost aan het einde van de behandelingen.

Els Reijgersberg

Geweldige fysiek gerichte behandeling maar ook op psychisch gebied. Openstaand voor de eigen psyche, beleving van cliënt. Er wordt geluisterd naar cliënt, situatie van beleving t.o. van... Geweldige fysiek gerichte behandeling maar ook op psychisch gebied. Openstaand voor de eigen psyche, beleving van cliënt. Er wordt geluisterd naar cliënt, situatie van beleving t.o. van behandeling.

J

Behandelaar luistert goed en denkt mee met oplossingen, kijkt ook naar andere mogelijkheden en heeft veel kennis

Tineke van Deun

Ik denk dat mijn klachten goed beoordeeld worden en daarmee ook goed behandeld, maar zie helaas nog geen resultaat (wat niet de schuld is van de behandelaar)

Jolanda Kampert

Omdat ik gehoord wordt serieus genomen wordt en ze de tijd voor je nemen wat ik nog het aller belangrijste vind

g velthoven liesselseweg 203 deurne

Vriendelijk behulpzaam

Gerry Sprenger

De eerlijkheid zorgzaam en altijd een luisterend oor, vriendelijk geduldig en heeeeeeel behulpzaam .Je krijgt echt de fysio of training die je nodig hebt. Ze zijn zeer gespecialiseerd in alles waar... De eerlijkheid zorgzaam en altijd een luisterend oor, vriendelijk geduldig en heeeeeeel behulpzaam .Je krijgt echt de fysio of training die je nodig hebt. Ze zijn zeer gespecialiseerd in alles waar je ze voor nodig hebt.

Marjon

zijn behandelingen hebben goed geholpen, ook zorgde hij voor een prettige sfeer.