Ik ben zeer tevreden en kan geen betere fysiotherapeut bedenken, denkt goed mee en luisterd goed. Een 10 meer dan waard.

Zeer kundig en legt alles goed uit, waardoor je gaat begrijpen hoe het allemaal werkt.

Serieus luisteren naar en verwerken van de info naar behandeling ven adviezen, thuisoefeningen:
ervaringen van mij met oefeningen, waarnemingen in mijn lichaam, eerdere kennis van mijn lichaam wat werkt en niet werkt, benoemen wat al vooruitgaat tov de vorige keer, altijd navraag naar hoe het is gegaan en notie hiervan nemen, nadenken over best mogelijke praktijk; sensitief zonder oordeel.

Goede begeleiding en humor. Dat maakt het dat ik gemotiveerd blijf in mijn revalidatie proces. En naast je ziektebeeld mag je gewoon mens zijn en zeggen wat je denkt en waar het op staat.

Rolf Kuijpers

In principe doe ik dit nooit. Mensen moeten hun eigen fysio kiezen, maar als mensen gericht vragen of ik een fysio ken dan zal ik de naam van de fysio noemen en de praktijk.

Hij/zij is ter zake deskundig en probeert oplossingen door middel van oefeningen te vinden

Franka van Bakel

Het is niet alleen de fysiotherapeut , maar zeker ook haar collega`s die me ten alle tijden bijstaan, mits dit nodig is. Iedereen staat altijd voor je klaar !!!