Francis

Het begrip en de aanpak ervan.
Het begrip en de aanpak ervan.
Verder wordt er ingegaan waar de klacht specifiek vandaan komt. Mede door stress waardoor de klacht vaak verergerd wordt En ook hier wordt een oplossing voor gezocht hoe dit ook verbeterd kan worden

Ingo Recht

Heeft met mij samen de behandeling besproken en heeft mijn pijn geprobeerd te verlichten. Helaas is dat nog niet helemaal gelukt.

Martien

De behandelingen zijn goed en ik heb een chronische aandoening wat zeker niet slechter wordt

Marijke

Ik maak heel goede vooruitgang. De behandelingen gingen op een prettige, geruststellende manier.

Hennie Beks

Vertrouwen,er wordt geluisterd naar de klacht. Goed uitgelegd wat de klacht is en waar de overbelasting en wat eraan te doen.

sjef boetzkes

Belangstellend, heel deskundig, begrijpt hoe ik me voel

Luke Zuidwijk

Omdat ik gewoon super geholpen ben. Je ziet gewoon dat de mensen die er werken met volle overgave en persoonlijke interesse hun werk doen. Ben echt tevreden hoe zij mij geholpen hebben. Bedankt... Omdat ik gewoon super geholpen ben. Je ziet gewoon dat de mensen die er werken met volle overgave en persoonlijke interesse hun werk doen. Ben echt tevreden hoe zij mij geholpen hebben. Bedankt Jorg! ??