Het begrip en de begeleiding is super. Het personeel leeft mee met me mee. Er wordt geluisterd naar wat ik wil/kan bereiken en de oefeningen worden hierop aangepast.

Als iemand soortgelijke klachten heeft dan ik, zou ik de fysiotherapeut zeker aanbevelen. Zij was reeel over de vorderingen, besprak met mij de resultaten en beiden kwamen wij tot de conclusie dat... Als iemand soortgelijke klachten heeft dan ik, zou ik de fysiotherapeut zeker aanbevelen. Zij was reeel over de vorderingen, besprak met mij de resultaten en beiden kwamen wij tot de conclusie dat verdere therapie weinig tot geen resultaten meer opleverde. Wel met de afspraak, dat bij verslechtering, ik weer contact kan opnemen.

Deskundige en gerichte hulp, goede begeleiding.

Angela

Hij luistert goed naar de klachten van de patient waardoor hij een goede behandeling af kan stemmen.

Mijn fysiotherapeut behandeld mij in samenwerking met mij zelf, legt dingen voor, geeft advies, geeft advies door in onderwerpen te verdiepen ( recepten van medicatie die invloed kunnen hebben op... Mijn fysiotherapeut behandeld mij in samenwerking met mij zelf, legt dingen voor, geeft advies, geeft advies door in onderwerpen te verdiepen ( recepten van medicatie die invloed kunnen hebben op mijn lijf)
Daarnaast neemt hij de tijd, is betrouwbaar en wat ik heel fijn vindt is dat mijn fysiotherapeut ziet hoe mijn welzijn is op de dag van therapie en maakt dit bespreekbaar. Echt een geweldige therapeut.

Geert van bommel

Ze luistert goed naar wat je verteld en geeft goede adviezen

Duidelijk in uitleg en tips, verkregen resultaat in tamelijk korte termijn