Bart van der Zanden is erg kundig. Weet waar hij het over heeft. Stelt snel de juiste diagnose en start hiervoor de juiste behandeling met goed resultaat. Hij luistert goed naar je verhaal en neemt... Bart van der Zanden is erg kundig. Weet waar hij het over heeft. Stelt snel de juiste diagnose en start hiervoor de juiste behandeling met goed resultaat. Hij luistert goed naar je verhaal en neemt je serieus. Erg fijne, kundige en vriendelijke therapeut!

Maria Beets van Galen

Er werd geluisterd, iets wat heel erg belangrijk is. En ook echt gekeken waar mijn klachten vandaan kwamen. Om vervolgens een goede behandeling te geven. Maar ook werd er iedere keer gemonitoord hoe... Er werd geluisterd, iets wat heel erg belangrijk is. En ook echt gekeken waar mijn klachten vandaan kwamen. Om vervolgens een goede behandeling te geven. Maar ook werd er iedere keer gemonitoord hoe het met de vooruitgang ging

Erg professioneel, ook duidelijk met eventueel voorbeelden .
Laten kijken naar je zelf.

Haiyong Yeoh

Professionaliteit, betrouwbaar en eerlijk

Als iemand gehoord wil worden over de klachten die ze hebben, niet alleen de oefeningen en behandelingen maar ook het luisteren naar de klacht en meedenken waar de klacht vandaan kan komen en hoe... Als iemand gehoord wil worden over de klachten die ze hebben, niet alleen de oefeningen en behandelingen maar ook het luisteren naar de klacht en meedenken waar de klacht vandaan kan komen en hoe hier mee verder te gaan

Dorine van Hout

Ik voel me serieus genomen en hij kijkt naar mijn hele welbevinden