sahieda Nirhoe

Het geduld en de steun in verbeteren van mijn zelfvertrouwen in de geplaatste knieprothese.

Carl verberne

Vakkundig geholpen binnen 5maanden klaar na 2pezen afgescheurd te hebben

Yara Copier

Er wordt goed naar mij geluisterd en de oefeningen worden afgestemd op wat ik aangeef. Er is een leuke sfeer in de zaal.

Gerry Sprenger

Omdat alle behandelingen die ik heb gehad op een goede deskundige manier gedaan zijn.

John vleeshouwers

Een luisterend oor zodat de patiënt zich zeer op zijn gemak voeld en daardoor graag komt,en ook syeeds dezelfde therapeut wil hebben.Is super.

Eline

Prettig contact, goede instructies , klacht werd serieus genomen

B.Huffner Oosterbeek .

Dankzij de goede service v.d. fysiotherapeut heb ik meer energie en kan ik veel meer doen .

Roos

Ik word altijd fijn geholpen. Ik heb in deze praktijk met meerdere therapeuten van doen gehad en overal ben ik serieus geholpen.

Susan Yousef

Mijn fysiotherapeute is erg behulpzaam, en heeft door te luisteren, voelen, en kijken naar mijn bewegingen kunnen achterhalen waar mijn klacht vandaan kwam. Dit was namelijk niet waar mijn huisarts... Mijn fysiotherapeute is erg behulpzaam, en heeft door te luisteren, voelen, en kijken naar mijn bewegingen kunnen achterhalen waar mijn klacht vandaan kwam. Dit was namelijk niet waar mijn huisarts aan dacht, en gelukkig stukke eenvoudiger te verhelpen. Door middel van verschillende oefeningen die zij mij mee gaf voor thuis, flinke massages, en fijne gesprekken is de pijn zo goed als verdwenen. Een uitstekende zorgverlener als je het mij vraagt.

Anne

Ze luistert altijd goed naar me en toont veel interesse