Jacqueline

De fysiotherapeut luisterde en vroeg goed door over mijn klachten. Daarnaast heeft hij met zorg diverse handelingen in een behandeling verricht om zo mijn klachten te verminderen. Met een goed... De fysiotherapeut luisterde en vroeg goed door over mijn klachten. Daarnaast heeft hij met zorg diverse handelingen in een behandeling verricht om zo mijn klachten te verminderen. Met een goed resultaat !

Martijn V.

Erg duidelijk, kon direct het probleem in mijn enkel opsporen, de ernst bepalen en de herstelperiode en oefeningen bepalen. Diagnose was dus erg goed en ook de behandeling, oefeningen voor thuis en... Erg duidelijk, kon direct het probleem in mijn enkel opsporen, de ernst bepalen en de herstelperiode en oefeningen bepalen. Diagnose was dus erg goed en ook de behandeling, oefeningen voor thuis en tests waren duidelijk en van goed niveau. Verder een professionele uitstraling en erg vriendelijk.

Chris Kooij

Het zijn twee goede Fysiotherapeuten die van elkaars expertise gebruik maken, en ook eerlijk zijn over de verbeteringen van de klachten. Als ze iets niet weten gaan ze het uitzoeken.

Annerose Schulz

Omdat een tien net iets te overdreven zou zijn
Johan is een groot talent Hij is de beste fysiotherapeut die ik ooit had

Sonny Zomer

Ik ben erg tevreden over de behandelwijze van Taipio. Samen het 'probleem' besproken en een plan gemaakt. Voor de start vd competitie heeft hij mij behandeld. Na elke tenniswedstrijd kwam ik terug... Ik ben erg tevreden over de behandelwijze van Taipio. Samen het 'probleem' besproken en een plan gemaakt. Voor de start vd competitie heeft hij mij behandeld. Na elke tenniswedstrijd kwam ik terug en kreeg ik soms nieuwe oefeningen erbij, dat was super! Ik heb ze bijna allemaal uit kunnen voeren. Door de oefeningen, frequente bezoek na de wedstrijden, heb ik mijn hele competitie kunnen uitspelen en zelfs al mijn single partijen kunnen spelen (en winnen) SUPER!!!! Nu is de competitie voorbij en onderhouden we het.

Joke Meijer

Er wordt prima geluisterd naar klachten.
meegedacht aan allerlei oplossingen om het draaglijker te maken.

Burgerhout Den Dolder

De klachten werden na de behandeling snel minder

Tim

Deskundig, enthousiast, meedenkend en luisterend. Durfde scherp te zijn (je moet zelf je oefeningen doen), legt duidelijk uit hoe het kniegewricht werkt en waar de risico's liggen. Gaf een... Deskundig, enthousiast, meedenkend en luisterend. Durfde scherp te zijn (je moet zelf je oefeningen doen), legt duidelijk uit hoe het kniegewricht werkt en waar de risico's liggen. Gaf een uitstekende mix van trainen balans, kracht en zelfvertrouwen. Motiverend en sturend, kortom zeer tevreden!

Martrin Majoor

Johan ter Horst is een buitengewoon kundige en integere jongeman met een passie voor zijn vak. Dat maakt hem mijn perfecte therapeut!