Laagdrempelig en ze denken heel erg met je mee.

Komt nog onervaren over. Tijd en meer behandelingen zouden mij meer vertrouwen geven

In voorkomende situaties zal ik gaarne verwijzen naar uw praktijk, dit zal zich waarschijnlijk volgende maand zijn.

Sebastiaan

Ze neemt jou en je klachten serieus, geeft duidelijk aan hoe de behandeling(en) er uitziet en waarom ze daarvoor kiest, gaat zorgvuldig te werk, ze denkt met je mee over hoe verder, en geeft het... Ze neemt jou en je klachten serieus, geeft duidelijk aan hoe de behandeling(en) er uitziet en waarom ze daarvoor kiest, gaat zorgvuldig te werk, ze denkt met je mee over hoe verder, en geeft het eerlijk aan als je een ander soort specialist nodig hebt.

Mariet

Mensn met vergelijkbare klachten zou ik fysio aanraden en zeggen dat hij mij goed geholpen heeft.

Kiki

Ik ben meer geschrokken van wat fysiotherapie tegenwoordig inhoud + de dame in kwestie had nog niet heel veel ervaring had ik het idee. Het lijkt wel meer te gaan om het doorlopen van vragenlijstjes... Ik ben meer geschrokken van wat fysiotherapie tegenwoordig inhoud + de dame in kwestie had nog niet heel veel ervaring had ik het idee. Het lijkt wel meer te gaan om het doorlopen van vragenlijstjes en praten over het probleem dan dat er een daadwerkelijke behandeling plaatsvindt. Kan ook aan de deskundigheid van deze fysio liggen. Toen ik voor m'n bekken (zwangerschapsgerelateerd) kwam vond ik de behandeling wel heel deskundig. Dit keer kwam de fysio bij de tweede afspraak erachter dat de oorsprong van de pijn eigenlijk ergens anders vandaan kwam. Iets wat ze met grondiger onderzoek ook de eerste keer al had kunnen achterhalen. Ik heb de eerste keer wel een hele lichte massage gehad maar dit voelde niet echt als een behandeling. Ik zou uw praktijk aanraden maar dan wel een andere behandelaar

Prettig in de omgang, goed aanspreekbaar en duidelijke uitleg bij behandeling.