Johannes

Duidelijke analyse van het probleem. Duidelijk traject voor de behandeling besproken en het te verwachten effect van de ondersteuning. Oefeningen die rechtstreeks op het probleem gericht zijn... Duidelijke analyse van het probleem. Duidelijk traject voor de behandeling besproken en het te verwachten effect van de ondersteuning. Oefeningen die rechtstreeks op het probleem gericht zijn aangevuld met oefeningen die gericht zijn op het voorkomen van een herhaling van het probleem. Bespreking van het effect van de oefeningen leidt tot nieuwe oefeningen. Oefeningen worden kort getraind zodat de uitvoering duidelijk is. Overleg over de tijdsduur van tussen de afspraken. Duidelijke antwoorden op vragen.
Samengevat ik voel me behandeld als een zelfstandig mens die meewerkt aan zijn genezing. De therapeut is deskundig, sociaal en gericht op contexten die te maken hebben met het genezingsproces.

Serieus genomen, prettig in de omgang, duidelijke afspraken.

Yvonne V.

Vriendelijk, betrokken, ervaren, deskundig en enthousiast over zijn vakgebied

Sowieso als iemand net als ik heupklachten heeft. En ook als iemand een andere blessure heeft, omdat ik verwacht dat de fysiotherapeuten in deze praktijk daar ook goed bij kunnen helpen.

Een zeer gedreven fysiotherapeut die er alles aan doet om het herstel te bevorderen. Dat doet hij middels de apparatuur in de sportschool, maar ik denk dat zijn eigen creatieve... Een zeer gedreven fysiotherapeut die er alles aan doet om het herstel te bevorderen. Dat doet hij middels de apparatuur in de sportschool, maar ik denk dat zijn eigen creatieve oefeningen/parcourtjes nog meer bijdragen.
Tot nu toe erg tevreden!