Ik werd serieus genomen ,we bespraken samen de behandeling, ook hoelang ik klachten zou kunnen houden,en ook wat ik er zelf aan kon doen,oefeningen, aanpassingen tav krachttraining. Heel fijn!!!

Goede communicatie, betrokkenheid hulp bij thuisrevalidatie

Meedenkend in de mogelijk heden om te revalideren. Welke hulpmiddelen daarbij te gebruiken zijn.

Hij is serieus, correct en deskundig. Heeft altijd een luisterend oor. Is ook geïnteresseerd in de leefomstandigheden om tot een zo goed mogelijke revalidatie te komen.

Johannes

Duidelijke analyse van het probleem. Duidelijk traject voor de behandeling besproken en het te verwachten effect van de ondersteuning. Oefeningen die rechtstreeks op het probleem gericht zijn... Duidelijke analyse van het probleem. Duidelijk traject voor de behandeling besproken en het te verwachten effect van de ondersteuning. Oefeningen die rechtstreeks op het probleem gericht zijn aangevuld met oefeningen die gericht zijn op het voorkomen van een herhaling van het probleem. Bespreking van het effect van de oefeningen leidt tot nieuwe oefeningen. Oefeningen worden kort getraind zodat de uitvoering duidelijk is. Overleg over de tijdsduur van tussen de afspraken. Duidelijke antwoorden op vragen.
Samengevat ik voel me behandeld als een zelfstandig mens die meewerkt aan zijn genezing. De therapeut is deskundig, sociaal en gericht op contexten die te maken hebben met het genezingsproces.