julie veenendaal - knieriem

Heel vriendelijk ,goed contact, open.

Ramona

Goed resultaat, vriendelijke fysiotherapeut, voelde mij begrepen

Maarten

Kundig, vriendelijk, resultaat en keurig op tijd werken

Govert Goedemans

Ik had problemen met mijn linkerknie die zijn nu veel verbeterd na de behandeling

Eline

Regelmatig bespreken van voortuitgang, prettige samenwerking in het uitvoeren van de oefeningen en behandeling op de bank. Ik voelde me serieus genomen en er werd geluisterd naar waar ik behoefte... Regelmatig bespreken van voortuitgang, prettige samenwerking in het uitvoeren van de oefeningen en behandeling op de bank. Ik voelde me serieus genomen en er werd geluisterd naar waar ik behoefte aan had en wat mijn uiteindelijke doel zou zijn.

Jacqueline

De fysiotherapeut luisterde en vroeg goed door over mijn klachten. Daarnaast heeft hij met zorg diverse handelingen in een behandeling verricht om zo mijn klachten te verminderen. Met een goed... De fysiotherapeut luisterde en vroeg goed door over mijn klachten. Daarnaast heeft hij met zorg diverse handelingen in een behandeling verricht om zo mijn klachten te verminderen. Met een goed resultaat !

Martijn V.

Erg duidelijk, kon direct het probleem in mijn enkel opsporen, de ernst bepalen en de herstelperiode en oefeningen bepalen. Diagnose was dus erg goed en ook de behandeling, oefeningen voor thuis en... Erg duidelijk, kon direct het probleem in mijn enkel opsporen, de ernst bepalen en de herstelperiode en oefeningen bepalen. Diagnose was dus erg goed en ook de behandeling, oefeningen voor thuis en tests waren duidelijk en van goed niveau. Verder een professionele uitstraling en erg vriendelijk.

Chris Kooij

Het zijn twee goede Fysiotherapeuten die van elkaars expertise gebruik maken, en ook eerlijk zijn over de verbeteringen van de klachten. Als ze iets niet weten gaan ze het uitzoeken.