Mevr.hilligehekken

Ik vind de aanpak heel deskundig.
Ze stelt me op mijn gemak en staat open voor je verhaal.
Dat is voor mij heel belangrijk.
Dan word de drempel een stuk lager.

Ernst-Jan

Zeer kundig, goede diagnose en aansluitende behandeling. Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Sascha Beynon

Prettige sfeer, deskundigheid en makkelijk afspraken maken (niet eerst een wachttijd en veel tijd tussen de afspraken oid)

J.C Looman

Ik ben erg goed behandeld, als ik weer wat heb ga ik zeker terug, met andere woorden prima.

A.J. Stemerding

Professioneel, betrokken, resultaatgericht, volhardend en konstant op zoek naar verbetering.

Dellie Roth op de Hoek

Omdat Johan luistert, motiveert, neemt mijn klacht serieus en heeft een zeer positieve invloed op mij om er samen iets aan te verbeteren.

Claudia

Er wordt goed geluisterd naar je klachten en een passend behandelplan opgesteld. De verwachtingen van het eindresultaat worden helder benoemd in het eerste gesprek en het tussentijds contact heb ik... Er wordt goed geluisterd naar je klachten en een passend behandelplan opgesteld. De verwachtingen van het eindresultaat worden helder benoemd in het eerste gesprek en het tussentijds contact heb ik als erg prettig ervaren. Daarnaast vond ik het erg fijn om op een actieve manier aan mijn knieklachten te werken, mijn fysio wist mij elke week te stimuleren om tot het uiterste te gaan maar nooit tever!

Rosine sinke

Serieus,rustig en vriendelijk. Nam mijn klachten serieus. Duidelijke uitleg over behandeling.
Aangenaam persoon.

Wilma Bosman

Wordt altijd serieus genomen altijd een luisterend oor en wordt in mijn waarde gelaten

Alexander

Er werd (vooral in het begin) teveel nadruk gelegd op oefeningen thuis, en te weinig echt behandeld.