Fornheselaan 32

De fysiotherapeut was kundig, nam de pijn serieus, en luisterde goed naar mijn ervaringen tijdens de behandeling, en hield er rekening mee.

Ellen

Zeer goed en prettig geholpen. Oefeningen voor thuis meegekregen die goed te doen zijn.

Frits Stroombergen

Luisterde goed naar mijn klachten en gaf daar de gepaste behandeling toe en gaf oefeningen mee voor thuis.
Tevens vroeg hij mij geregeld hoe de gang van de behandelingen gingen en of er vooruitgang was en gaf goed advies over
nieuws van mijn blessure.

Henneke van Wijk

Goede aanwijzingen hoe ik thuis moet oefenen. Goede uit leg.leuk om mee samen te werken.

Kirsten hoeffnagel

Laagdrempelig/ veel uitleg over spieren ed en verband ertussen/ straalde rust uit/ prettig in samen overleggen aanpak

Hetty Rood

Voldoende aandacht voor mijn klacht. Goede uitleg en begeleiding.

Tineke

Helder, behulpzaam, doeltreffend, vriendelijk. Top. Tip:volgende keer even benoemen dat de behandeling ook in joggingbroek kan . Zonder kleedhokje in deze ruimte voelt dat prettiger