Frank van der Horst

Prettige deskundige diagnose en behandelplan. Tot nu toe altijd goede resultaten geboekt.

Jack Kramer

Haast geen wachttijd, in mijn geval zelfs dezelfde dag! Alle therapeuten in de praktijk zijn vriendelijk, meelevend, professioneel en sociaal.

Vince

Eline nam mijn klachten heel serieus en op relatief korte termijn heeft zij mij ook van mijn klachten af geholpen. Het ziekenhuis begreep nooit wat mijn klachten waren, toen ik bij Eline kwam werd... Eline nam mijn klachten heel serieus en op relatief korte termijn heeft zij mij ook van mijn klachten af geholpen. Het ziekenhuis begreep nooit wat mijn klachten waren, toen ik bij Eline kwam werd er zoveel duidelijk. Je merkt hoeveel kennis zij heeft. Bedankt!

Lesley

Mijn behandelingen waren op. Dus ik moest het zelf betalen, maar dat konden ze ook even zeggen.

Franky

Vrindelijk,luistert en neemt klachten serieus, vraagt wat doel ik wil bereiken met de behandeling, geeft goed advies over wat wel of niet te doen.Duidelijk wat met de behandeling breikt kan worden,... Vrindelijk,luistert en neemt klachten serieus, vraagt wat doel ik wil bereiken met de behandeling, geeft goed advies over wat wel of niet te doen.Duidelijk wat met de behandeling breikt kan worden, bij elk bezoek wordt het resultaat van de thuis oefeningen en vooruitgang besproken. en of er problemen of veranderingen met brtrekking tot de klachten waren door de oefeningen. Heel te vreden met de behandeling en adviesen.

Guus Verlaan Punt

Deskundig luistert vriendelijk, en neemt de tijd.