Bart van de Streek

Staan altijd klaar met het juiste advies en de juiste behandeling

Enar Bas

Ik werd perfect serieus genomen, merkte bij alles wat mijn fysiotherapeut zei dat hij precies wist waar hij het over had. Ik voelde me altijd comfortabel daar en merkte oprechte verbeteringen bij... Ik werd perfect serieus genomen, merkte bij alles wat mijn fysiotherapeut zei dat hij precies wist waar hij het over had. Ik voelde me altijd comfortabel daar en merkte oprechte verbeteringen bij mijn oefeningen. De enige verslechteringen van mijn blessure zijn eigenlijk door mijzelf gekomen, doordat ik simpelweg niet deed wat mijn fysiotherapeut mij vertelde. Ik zou deze fysiotherapeut aan iedereen aanraden voor goede zorg voor een klacht die de fysiotherapeut aangaat.

Carole Schrijver

Jelmer is een topper, als mens is hij geweldig. Als fysiotherapeut is hij bekwaam en heb ik alle vertrouwen in Jelmer. Hij heeft mij altijd heel goed geholpen.

M. V. Griffioen

Er wordt goed geluisterd en gekeken, en naar aanleiding hiervan worden de juiste oefeningen gedaan en/of aangepast.

Lieske Jitta

Jelmer kijkt heel nauwkeurig naar de plek waar de klacht zich manifesteert; voelt zorgvuldig met zijn handen
en stelt dan oefeningen voor. Hij is erg flexibel

H van der made

Goede uitleg voor en tijdens de behandeling

Marleen Engeler

Het is mogelijk niet haalbaar om geheel van de klachten af te komen. Ze was op een punt aangekomen, dat er een stilstand leek te zijn aan de verbeteringen. ze mag van mij heus een tien, maar ik zeg... Het is mogelijk niet haalbaar om geheel van de klachten af te komen. Ze was op een punt aangekomen, dat er een stilstand leek te zijn aan de verbeteringen. ze mag van mij heus een tien, maar ik zeg een 8 omdat ik niet van de klachten af ben en ik denk niet, dat dat door haar komt. Ik ben naar een osteopaat gegaan in de hoop, dat een compleet andere aanpak misschien nog wat meer verbetering zal brengen, daar door ben ik gestopt voorlopig met de fysiotherapie, dat kan niet tegelijk...