Ruwan

Ik vind dit omdat ik goed behandeld werd en alles goed en netjes en vooral duidelijk werd gedaan en uitgelegd.

F.V.Folkerts

Betrokkenheid, deskundigheid, vriendelijkheid en direct

Harry Jansen

Je klacht wordt serieus genomen en je wordt met respect behandeld.

Kaj

Klachten zijn zo ver verholpen als mogelijk. Vriendelijk en professioneel personeel.

Otto

Aandacht voor de klant/patient, bespreekt serieus probleemoplossing/behandelplan. Tussentijdse checks of we nog op schema zitten. Geeft advies voor oefeningen thuis of fysiopraktijk. Ondanks dat... Aandacht voor de klant/patient, bespreekt serieus probleemoplossing/behandelplan. Tussentijdse checks of we nog op schema zitten. Geeft advies voor oefeningen thuis of fysiopraktijk. Ondanks dat niet alle pijn is verdwenen na mijn herniaoperatie ben ik weer begonnen met hardlopen. De opbouw hiervan is besproken en zijn suggesties gedaan.

Sandra

Serieus persoonlijke aandacht. Meeleven met eventuele mankementen die men heeft.

H.Lot

Kennis van zaken/ duidelijkheid/ eerlijkheid en correctheid

lucia

Kom er al jaren en heb volledig het vertrouwen in hem. Hij helpt me iedere keer weer van de pijn af.Hoef maar te bellen en kan snel terecht. Kan goed luisteren Gewoon een fijne praktijk niets op... Kom er al jaren en heb volledig het vertrouwen in hem. Hij helpt me iedere keer weer van de pijn af.Hoef maar te bellen en kan snel terecht. Kan goed luisteren Gewoon een fijne praktijk niets op aan te merken.

Murwin gerold benschop

De heer holla is zeer professioneel. Gewoon goed. Hij kent zijn vak als geen ander. Toppie. I love the man

Thomas

Luistert goed naar mijn klachten en heeft mij deskundig behandeld.