M. Douglas

Van begin af aan betrokken en ingespeeld op mijn ernstig zieke situatie. Zorgde er voor dat de inspannings- en versterkende oefeningen op maat werden gegeven en hield dit goed in de gaten.... Van begin af aan betrokken en ingespeeld op mijn ernstig zieke situatie. Zorgde er voor dat de inspannings- en versterkende oefeningen op maat werden gegeven en hield dit goed in de gaten. Pijnklachten worden goed behandeld.

Dennis Boateng

Ik ben tevreden met de behandeling want er is veel verbeterd sin ik met de behandeling begon daarom geef ik een 10.

A.pol

De bereikbaarheid voor mensen in rolstoel of scootmobiel

Irma

Deskundigheid, luistert goed, geeft goede gerichte oefeningen, prettig in de omgang!

Maria Duarte

Heel erg vriendelijk luistert heel goed wat ze doet is ze goed , mijn spieren zitten behoorlijk vast doet alles om ze los te krijgen.
De pijn gaat niet weg maar ik voel me wel bewegelijker...
De pijn gaat niet weg maar ik voel me wel bewegelijker daar doe ik het voor.

Uwe Tharun-Seymour

Ik voelde me bij de fysiotherapeut volledig op mijn gemak en mijn klachten werden serieus genomen.

Ruwan

Ik vind dit omdat ik goed behandeld werd en alles goed en netjes en vooral duidelijk werd gedaan en uitgelegd.

F.V.Folkerts

Betrokkenheid, deskundigheid, vriendelijkheid en direct