Paul

Als eerste wordt je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en er wordt goed naar je geluisterd. Door jaren ervaring en deskundigheid was de oorzaak van mijn rugklachten dan ook snel gevonden.... Als eerste wordt je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en er wordt goed naar je geluisterd. Door jaren ervaring en deskundigheid was de oorzaak van mijn rugklachten dan ook snel gevonden. Door zowel behandeling als oefeningen voor thuis waren de klachten snel opgelost en, nog belangrijker, te voorkomen. Kan het iedereen aanraden!

jan nieuwenhuis

Deskundig, snel geholpen, goed bereikbaar en erg prettig in de omgang.

Saskya Oostdijk

Ik voelde me gehoord, kreeg duidelijke uitleg, er was genoeg tijd voor vragen. Er was tijd voor ernst en voor een grap. Sjaak had duidelijk verstand van zaken en dat gaf vertrouwen.

Astrid

Probleem wordt goed in kaart gebracht, behandeling start direct, goede informatie vooraf-tussendoor-afsluiten. Bijzonder fijn dat ze perfect bereikbaar zijn en dat je heel snel terecht kunt.

Irma van Putten

Zij is zeer betrokken, is professioneel maar wel benaderbaar. Resultaat gericht(stuurt je niet weg als de klacht niet over is). De beste fysiotherapeut die mij behandeld heeft.

Ruwan

Zoals hiervoor al aangegeven alles gaat helemaal goed en er is niks om over te klagen.