Saskya Oostdijk

Ik voelde me gehoord, kreeg duidelijke uitleg, er was genoeg tijd voor vragen. Er was tijd voor ernst en voor een grap. Sjaak had duidelijk verstand van zaken en dat gaf vertrouwen.

Astrid

Probleem wordt goed in kaart gebracht, behandeling start direct, goede informatie vooraf-tussendoor-afsluiten. Bijzonder fijn dat ze perfect bereikbaar zijn en dat je heel snel terecht kunt.

Irma van Putten

Zij is zeer betrokken, is professioneel maar wel benaderbaar. Resultaat gericht(stuurt je niet weg als de klacht niet over is). De beste fysiotherapeut die mij behandeld heeft.

Ruwan

Zoals hiervoor al aangegeven alles gaat helemaal goed en er is niks om over te klagen.

Odette Bergman

Snelle mogelijkheid voor behandelen. Goede behandelingen. Prettige sfeer.

Remko Hulsebos

Nadat de fysiotherapeut eerst naar mijn klacht had gevraagd begon zij met het behandelen van de klacht.Bij mij was dit enorme pijn in de kuitspier.Ze gaf mij na de eerste behandeling advies en tips... Nadat de fysiotherapeut eerst naar mijn klacht had gevraagd begon zij met het behandelen van de klacht.Bij mij was dit enorme pijn in de kuitspier.Ze gaf mij na de eerste behandeling advies en tips om deze thuis te kunnen toepassen om de genezing te voorspoedigen

Ikelaar

Hij luisterde goed naar de klachten en starte vervolgens met de behandeling.