Snel, duidelijk en goed in de behandeling. Plezierig en persoonlijk, vertrouwde omgeving

Heel vriendelijk, betrokken en goed en haar werk.

Ik ben ook in het verleden door meneer Sjaak Holla
Ik ben ook in het verleden door meneer Sjaak Holla
Behandeld en het was prima gegaan. Hij neemt samen door waar de pijn zit en al pratende kraakt hij en dan masseert hij.ik ben zeer tevreden met de behandeling.

Annet Noordik

Deskundig, vriendelijk en echt behulpzaam met zijn behandelingen

Ja hij bespreekt alles met je en elke keer als je komt wordt besproken hoe het gaat en wat je wil dat er gedaan wordt

Julia

Had me in het weekend digitaal gemeld en werd in het weekend gebeld dat ik de volgende dag meteen kon komen! De therapie gaf direct verlichting en de fysiotherapeut gaf duidelijk aan waar ik op... Had me in het weekend digitaal gemeld en werd in het weekend gebeld dat ik de volgende dag meteen kon komen! De therapie gaf direct verlichting en de fysiotherapeut gaf duidelijk aan waar ik op moest letten en welke oefeningen ik moest doen. Nog een paar behandelingen gehad en de problemen waren verholpen

Sjaak is zeer kundig en ik heb 100% vertrouwen in hem.

Meteen resultaat, goede oefeningen eenvoudig te doen.

Total package, afspraak, behandeling, punctualiteit, traject etc.