Deskundigheid.
Goede adviezen.
Begeleiding in sportzaal vind ik een aanvulling

Denise

Deskundige fysiotherapeut die verstand heeft van zijn vak. Doordat mijn blessure zich niet leek te herstellen, ging hij verder zoeken naar wat het dan wel zou kunnen zijn. En daarop de behandeling... Deskundige fysiotherapeut die verstand heeft van zijn vak. Doordat mijn blessure zich niet leek te herstellen, ging hij verder zoeken naar wat het dan wel zou kunnen zijn. En daarop de behandeling weer afgestemd.

Linda Everts

Hij is heel deskundig, en ik voel na de behandeling heel goed! Hij geef goed advies!.. ik raad hem aan voor een fysiotherapie..

Gijs

Vooral de duidelijke communicatie (over het doen van oefeningen en waarom) en het leren waar ik informatie kan vinden hoe ik bv. zelf kan diagnosticeren. Goede overdacht van oefeningen doen... Vooral de duidelijke communicatie (over het doen van oefeningen en waarom) en het leren waar ik informatie kan vinden hoe ik bv. zelf kan diagnosticeren. Goede overdacht van oefeningen doen (voordoen, mij laten doen en herstellen waar nodig)

Thijs van den Berg

Deskundig, enthousiast, open en eerlijk. Ik ga met een gerust hart naar de fysiotherapeut.

Goede kennis mbt sportblessures. Behandeling vlot succesvol.