Snelle, professionele en prettige zorgverlening.

Heeft me al succesvol met veel blessures geholpen. Erg vriendelijk persoon waar je een goed gesprek mee kunt hebben.Ook duidelijk omtrent behandeling en heeft me terecht gemotiveerd om bij de... Heeft me al succesvol met veel blessures geholpen. Erg vriendelijk persoon waar je een goed gesprek mee kunt hebben.Ook duidelijk omtrent behandeling en heeft me terecht gemotiveerd om bij de huisarts een verwijzing te vragen.

Marleen

Ik vind Paul heel vriendelijk, no nonsens, deskundig en duidelijk. Ik was snel geholpen, hij deed wat nodig was. Ik ben erg geholpen!

Rick Blonk

Deskundig voel aan als het fout gaat en corigeerd gelijk ik hoef niet bang te zijn om te vallen zij heeft alles goed onder controle zo ook op de loopband zij hoord aan mijn lopen of het goed gaat en... Deskundig voel aan als het fout gaat en corigeerd gelijk ik hoef niet bang te zijn om te vallen zij heeft alles goed onder controle zo ook op de loopband zij hoord aan mijn lopen of het goed gaat en stopt mij ook dan als het nodig is.
dus ik ben zeer te vreden in november krijg ik een nieuwe heup dan heeft zij weer extra werk erbij

Ik was heel tevreden over mijn fysiotherapeut, maar zij werkt daar niet meer. Over haar vervanger ben ik minder enthousiast, vandaar een 6