Rotteveel

Deskundigheid, klantvriendelijkheid, kennis en kunde.

Roger

Paul heeft me uitstekend geholpen en na de eerste behandeling waren de rugklachten beduidend minder. Ook heeft hij duidelijk aangegeven welke oefeningen ik moest doen. Hij heeft ook niet meer... Paul heeft me uitstekend geholpen en na de eerste behandeling waren de rugklachten beduidend minder. Ook heeft hij duidelijk aangegeven welke oefeningen ik moest doen. Hij heeft ook niet meer behandelingen gedaan dan nodig.

Dick de Heus

Na een operatieve ingreep op professionele wijze een herstelplan besproken en ook uitgevoerd en door mijn volledige vertrouwen in de therapeut ook uitvoer gegeven aan zijn opdrachten, zowel bij... Na een operatieve ingreep op professionele wijze een herstelplan besproken en ook uitgevoerd en door mijn volledige vertrouwen in de therapeut ook uitvoer gegeven aan zijn opdrachten, zowel bij direct contact in de praktijk als via thuisoefeningen. Ervaring (ook in verleden) heeft geleerd dat dit dan ook tot het gewenste (en besproken) resultaat heeft geleid.

Sharon Decker

De pijn in mijn voet is helemaal weggegaan, goede service gehad! Kortom, erg tevreden

Jolanda

Ik had veel pijn in mijn rug. Na twee behandelingen was het al zo goed als over.