hans

Heb weinig ervaring met behandeling fysiotherapie , dus kan niet vergelijken of beoordelen !

Mohammed

Nou Desiree is een topper en een goede luisteraar en behandelaar die juist doelgericht te werk gaat als het om klachten gaat. Ben momenteel nog steeds bij haar in behandeling en af en toe bij Laura... Nou Desiree is een topper en een goede luisteraar en behandelaar die juist doelgericht te werk gaat als het om klachten gaat. Ben momenteel nog steeds bij haar in behandeling en af en toe bij Laura ze zijn beide geweldig lief en nemen klachten serieus. Hierdoor heb ik altijd een fijn gevoel om ondanks alle pijn en klachten alsnog alle moed te verzamelen om nog een keer langs te komen bij de volgende afspraak

Praktijk goed bereikbaar en ik had snel een afspraak. Er is tijd voor me genomen en behandeling is kundig uitgevoerd. Verder gezellige kletspraat tussendoor waardoor je je op je gemak voelt.

Goede begeleiding .Hij luistert naar me en doen alles in overleg.

Goede behandeling en tevens oefeningen en begeleiding achteraf om blessures te voorkomen

Heeft overduidelijk verstand van zaken, is makkelijk bereikbaar en heel flexibel met afspraken inplannen. Legt duidelijk uit wat er aan de hand is en geeft goede aanwijzingen voor het herstel

Antonie de Kok

Ik heb 5 andere fysios gehad voor ik bij deze kwam. Deze kijkt echt verder dan de klacht en lost daarmee de oorzaak op en niet de klacht. Daarnaast kundig en vriendelijk.