Wil van de Molengraft

Grote mate van deskundigheid in een zeer persoonlijke setting. Hele fijne praktijk.

Omar

Het is een vakman die precies weet wat ik had en welke methode hij moest toepassen. Leeft heel erg met de patiënt mee en weet de juiste snaar te raken.

Anouk van empel

Ze luisteren goed naar wat je hebt en helpen je er goed bij en ondertussen kan je gezellig kletsen en je voelt je er echt op je gemak je word ook gerust gesteld en dat is altijd fijn verder heb ik... Ze luisteren goed naar wat je hebt en helpen je er goed bij en ondertussen kan je gezellig kletsen en je voelt je er echt op je gemak je word ook gerust gesteld en dat is altijd fijn verder heb ik er niks op aan te merken

F van Elderen

Telkens als ik met dezelfde klacht kom ben ik weer vlug klachten vrij.

Gerard

Dat mijn schouder zeer pijnlijk was voor een paar maanden. Nu helemaal niet meer

Toon Walravens

Zorgvuldig. Klantvriendelijk en gastvrij. Zij weet waarover ze praat en neemt haar vakgebied erg serieus. Zij ziet de mens en niet alleen het probleem. Doet ook niet meer dan nodig is en geeft ook... Zorgvuldig. Klantvriendelijk en gastvrij. Zij weet waarover ze praat en neemt haar vakgebied erg serieus. Zij ziet de mens en niet alleen het probleem. Doet ook niet meer dan nodig is en geeft ook aan waarom.

mwAlberto

Ik kon me zelf zijn.Ik kon mijn pijn grenzen laten zien.Ik kon goed met haar praten over mijn belevenis met de pijn klachten,mijn werk en mijn omgeving.Zij was echt goed bezig ,maar luister ook goed... Ik kon me zelf zijn.Ik kon mijn pijn grenzen laten zien.Ik kon goed met haar praten over mijn belevenis met de pijn klachten,mijn werk en mijn omgeving.Zij was echt goed bezig ,maar luister ook goed na mijn verhalen.Zij was niet alleen goed met haar werk,maar ook als mens .Al en al het was goed.Het was zelf heel erg jammer dat alleen voor 7 keer behandelng word vergoed.Ik had eigenlijk heel graag meer keren wilde komen.7 keer is eigenlijk net te weinig geweest.Ik hoop dat het anders zou worden bij de verzekeringen om te kijken waar nodig is om langer de vergoeden. Mijn dank is groot dus een 10.groetjes namens mij.

Bjorn

Ik merk empathie en begrip voor wat ik vertel. Mijn vragen worden deskundig behandeld en er is de nodige flexibiliteit.