ANNY TIMMERMANS

Prettige behandeling, prima geregeld. Verder oke.

Marjolijn Polstra

Goede behandeling. Binnen een paar afspraken van mijn klachten af.

John Jaspers

Correcte behandeling van de klacht door de fysiotherapeut

Marit Hofsteenge

Ik wor al 7,5 jaar behadeld door mijn fysio. Hij snapt mijn klachten en begrijpt wat ik bedoel. De behandellingen werken en helpen mij. Ik zou geen andere fysio willen.

Willem

Mijn fysiotherapeut komt aan huis dus de die vragen van de praktijk zijn niet van toepassing maar ik weet wel dat als ik er keer kom heel schoon is omdat mijn partner er komt. Ik heb aan mijn... Mijn fysiotherapeut komt aan huis dus de die vragen van de praktijk zijn niet van toepassing maar ik weet wel dat als ik er keer kom heel schoon is omdat mijn partner er komt. Ik heb aan mijn fysiotherapeut te danken dat ik met veel minder pijn mijn dagelijkse dingen doen die ik moet doen zoals boodschappen en het huishouden doen. Als hij 1 week niet geweest is, omdat ik bv. ziek ben geweest, dan kan ik veel dingen niet meer doen ook al doe ik mijn thuisoefeningen. Je gaat de oefeningen op een bepaald moment verkeerd uitvoeren.

C.sprengers

De behandeling die ik heb gehad was zeer profesineel als mede de ontvangst en begeleiding van mijn klachten ik zal deze praktijk dan ook zeker aanbevelen bij vrienden en kennissee

H.Geenen

Ben al vele jaren in behandeling . Tot volle tevredenheid.
Aardige en deskundige fysiotherapeut.

ERM

Mijn klacht werd serieus genomen. Professionele benadering en behandeling. Geen 'standaardbehandeling' maar afgestemd op mijn fysieke (on) mogelijkheden. Prettig contact waardoor veiligheid.