Willem

Altijd op tijd en bespreekt iedere keer of de oefeningen die ik moest doen goed of slecht gingen en welke oefeningen ik nog meer kon doen om de klacht te verbeteren

Hendrik

Doet er alles aan om mij met mijn klachten rug en DVN enigsinds leefbaar te houden.
Het is meer onderhouden dat ik voort kan.

L van der Velden

Zeer kundig had direct door wat er scheelde en heeft mij zeer goed van mijn klachten afgeholpen

Hermaan Geenen

Mijn fysiotherapeut is kundig, vriendelijk, behulpzaam

Mz

Mijn fysio heeft me heel goed behandeld en snapte mijn problematiek. Ook kan ik nu zo goed als alles weer.

Rachel Jörning

Luisterd oor. Denk goed mee. Geeft mij motivatie. Legt alles duidelijk uit. Vriendelijk. Kortom ik ben zeer tevreden

Michel Kuijpers

Fysio is in mijn ogen zeer bekwaam en heeft jarenlange ervaring, verder is Paul ook gewoon een prettig mens om mee te praten.

Natacha

Mijn klachten waren heel complex en het was daarom ook lastig te behandelen. Mijn fysio therapeut (Max) was heel betrokken en heeft meerdere technieken geprobeerd. Zelfs is hij geïnteresseerd hoe... Mijn klachten waren heel complex en het was daarom ook lastig te behandelen. Mijn fysio therapeut (Max) was heel betrokken en heeft meerdere technieken geprobeerd. Zelfs is hij geïnteresseerd hoe het verder met mij gaat, nu ik bij een andere specialist verder behandeld wordt. Heel tervreden over deze fysiotherapeut, dit van iemand die heel wat verschillend fysio therapeuten heb gehad en er geen vertrouwen in had! Ga zo door!