Desiree is open, eerlijk, vriendelijk en deskundig. Dus dat is heel prettig.

Als mensen bij de praktijk in de buurt wonen en nog een prettige fysio zoeken.

Door haar behandelingen, kan ik blijven functioneren. Ik voel me helemaal op mn gemak bij haar, ondanks de coronacrisis, en ze neemt me altijd serieus en bijkomend heeft ze ook altijd een luisterend... Door haar behandelingen, kan ik blijven functioneren. Ik voel me helemaal op mn gemak bij haar, ondanks de coronacrisis, en ze neemt me altijd serieus en bijkomend heeft ze ook altijd een luisterend oor.

M.soerel

Als de pers.goede behandeling nodig heeft en t samen bespreken met de kids therapeut

De juiste aandacht voor zowel persoon als de klacht.
Is duidelijk in communiceren en klantvriendelijk.

Hier werken ze samen met je aan het herstel. Alles gaat in overleg en wordt afgestemd op persoonlijke situatie. Veel flexibiliteit in inplannen van afspraken. Deskundige fysiotherapeuten met elk een... Hier werken ze samen met je aan het herstel. Alles gaat in overleg en wordt afgestemd op persoonlijke situatie. Veel flexibiliteit in inplannen van afspraken. Deskundige fysiotherapeuten met elk een eigen specialisme, die ook gebruik maken van elkaars kennis wanneer nodig.

Isa

Mevrouw was erg aardig en zeer geïnteresseerd, ook over mijn leven buiten mijn klachten. Hierdoor voelde ik me op mijn gemak. Ondanks dat ik zelf best vaag was over mijn klachten, deed ze haar best om me te helpen en tot duidelijke conclusies te komen. De enige reden dat ik geen 10 is omdat mijn klachten niet heel ernstig waren, dus ik weet niet hoe ze daar mee om zouden gaan, en het gebouw zelf was niet super verwelkomd (weinig ramen etc)