Frans Jansen

Er wordt altijd goed geluisterd naar de klacht en er wordt dusdanig goed aandacht aan besteed, zodat de klacht snel verholpen is.

André Lieben

Heeft mij van mijn belangrijkste klachten afgeholpen. Heeft niet aangedrongen op verdere behandeling, omdat ik het voldoende vond.

E.

Er wordt samen met je meegedacht en de behandeling wordt erop afgestemd

HJ Bakker

Er werd goed naar me geluisterd en alles werd goed uitgelegd..Ben nu onder behandeling van een orthopeed.

Mirjam van veldhuizen

Mijn fysiotherapeut is gewoon goed en ik kan goed met hem praten en dat is fijn.

Ron

Duidelijke uitleg bij diagnose en behandelplan. Prettige omgeving en fysiotherapeute. Adequate behandeling met direct resultaat.

Laak

Ik kwam met klachten die wel serieus genomen werden. Maar het werd behandeld zonder enig resultaat en niet op de juiste manier. Na 5 behandelingen geen enkel resultaat. Mijn fysio had zeker de... Ik kwam met klachten die wel serieus genomen werden. Maar het werd behandeld zonder enig resultaat en niet op de juiste manier. Na 5 behandelingen geen enkel resultaat. Mijn fysio had zeker de juiste intenties maar naar mijn mening wist hij eigenlijk ook niet hoe hij mijn klacht moest verhelpen. Ik had liever die eerlijkheid gehad. Want nu ben ik veel
Geld kwijt en niets opgeschoten..

Nogmaals aan de goede bedoelingen van mijn fysio ligt het niet!

Cees Caspers

Mijn problemen zijn begrepen en serieus genomen en worden uitstekend behandeld .En ik hoop dat ik er nog lang gebruik van kan maken

Wil

Heel prettig in de omgang. Veel ervaring merkbaar. Geeft de behandeling die nodig is voor een goed herstel en doet ook niet meer dan nodig.