Co

Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen... Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen van wervels. Hierop gaf hij aan dat massage niet langer verantwoord was.

Erik den Hollander

Mijn fysiotherapeut neemt de tijd, legt een en ander duidelijk uit en is gewoon een toffe gozer!!

Anne Wolf

Omdat mijn fysiotherapeut goed kan luisteren, deskundig en respectvol is! Alles in overleg wordt afgestemd, en mijn ervaringen en mening altijd medebepalend is!

Hennie

Mijn fysiotherapeut helpt mij om mijn chronische aandoening beter te begrijpen en door verandering in beweging of belasting beter mee te doen in het dagelijkse leven

Martin van Dijk

De behandelingen zijn uitstekend en goed gericht op verbetering van mijn klachten.

R.Moerkerken

Doelgerichte behandeling,met humor ongedwongen sporten.

daan

Goed en netjes behandeld. Ze gaf ook zelf aan dat ik weer naar de huisarts moest omdat ze geen vooruitgang kon boeken.

H.M.TIENHOVEN-VAN BREEMEN

SNEL DUIDELIJK WAT ER AAN DE HAND IS EN WAT HET BEHANDELPLAN WORDT.
OOK WORDT METEEN GESTART MET BEHANDELEN ZODAT JE NIET ONNODIG HOEFT TE WACHTEN TOT ER IETS GEBEURT.