Jetty

Naar aanleiding van de vorige vragen. Elke fysiotherapeut heeft zijn eigen deskundigheid wat ik zeer prettig heb ervaren.

S. van Rooijen

Adequate behandeling en ik kon heel o snel terecht.

TWD

Men is betrokken en goed op de hoogte van mijn fysieke toestand (syndroom van Marfan)

Frank bos

Als ik vragen heb kan ik altijd bij hem terecht dat is mooi. Wat ik mis is dat hij af en toe eens rond loopt in de oefenruimte kijkt hoe het gaat. En dan met wijzigingen of nieuwe oefeningen komt.

Neslihan

Ik ben door Jurjen behandeld. Hij weet precies wat hij moest doen. Vandaag heb Astrit gegad. Ook zekfde inzicht
Groetjes

Jetty Jansen

Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de... Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de andere therapeut is de klacht helemaal weg. Fysiotherapeuten kunnen sommige klachten ook niet helemaal wegnemen bij chronische klachten.

Maria Kooiman-Zoutenbier

Het is een zeer kundig en vrolijk mens! Ga altijd weer blij de deur uit!

Frans Jansen

Ik kan altijd snel terecht me mijn klachten en wordt serieus genomen. De behandelingen hebben altijd een goed resultaat gehad bij mij.