9.1 / 10
200 beoordelingen

200 Reviews

Jetty Jansen

10/10

Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de... Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de andere therapeut is de klacht helemaal weg. Fysiotherapeuten kunnen sommige klachten ook niet helemaal wegnemen bij chronische klachten.

Maria Kooiman-Zoutenbier

9/10

Het is een zeer kundig en vrolijk mens! Ga altijd weer blij de deur uit!

Frans Jansen

9/10

Ik kan altijd snel terecht me mijn klachten en wordt serieus genomen. De behandelingen hebben altijd een goed resultaat gehad bij mij.

vreemde

8/10

Soms moet je even wachten voor je aan de beurt bent ondanks dat je een bepaalde tijd hebt afgesproken

Co

9/10

Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen... Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen van wervels. Hierop gaf hij aan dat massage niet langer verantwoord was.

Erik den Hollander

9/10

Mijn fysiotherapeut neemt de tijd, legt een en ander duidelijk uit en is gewoon een toffe gozer!!