Jetty Jansen

Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de... Zeer goede fysiotherapie. Ik ben al eerder geweest bij deze fysiotherapie bij een andere therapeut en die namen de klachten ook serieus. Bij deze 2 therapeuten zijn de klachten iets verbeterd bij de andere therapeut is de klacht helemaal weg. Fysiotherapeuten kunnen sommige klachten ook niet helemaal wegnemen bij chronische klachten.

Maria Kooiman-Zoutenbier

Het is een zeer kundig en vrolijk mens! Ga altijd weer blij de deur uit!

Frans Jansen

Ik kan altijd snel terecht me mijn klachten en wordt serieus genomen. De behandelingen hebben altijd een goed resultaat gehad bij mij.

vreemde

Soms moet je even wachten voor je aan de beurt bent ondanks dat je een bepaalde tijd hebt afgesproken

Co

Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen... Hij nam mijn klachten zeer serieus en zijn behandeling heeft de klachten sterk verminderd. Tevens zijn er op zijn verzoek rontgenfoto's van rug gemaakt waaruit botontkalking bleek met inzakkingen van wervels. Hierop gaf hij aan dat massage niet langer verantwoord was.

Erik den Hollander

Mijn fysiotherapeut neemt de tijd, legt een en ander duidelijk uit en is gewoon een toffe gozer!!

Anne Wolf

Omdat mijn fysiotherapeut goed kan luisteren, deskundig en respectvol is! Alles in overleg wordt afgestemd, en mijn ervaringen en mening altijd medebepalend is!

Hennie

Mijn fysiotherapeut helpt mij om mijn chronische aandoening beter te begrijpen en door verandering in beweging of belasting beter mee te doen in het dagelijkse leven