L.Bloemheuvel -Abrahamse

Goede behandelingen ,ook om zelf thuis wat oefeningen te doen .

H.G. Heinhuis

Men luistert goed naar de klachten, en de therapeut weet onmiddellijk welke behandeling van toepassing is

Louise van der Worp

Therapeut zeer kund8g en aandachtig. Stond open voor mn klachten.

Astrid

Het contact en de behandeling zijn altijd goed. Ik kom al jaren in deze praktijk.

Mevrouw Jacoba

De behandeling heeft (denk ik) wel enig effect gehad.

Eline

Ze luisteren goed naar je wat je klachten zijn en dat is wel prettig

Ben cirkel

Ik kwam onaangekondigd langs maar werd toch na een paar minuten geholpen top

Laura Caspers

Als ik een probleem heb,zien zij altijd heel snel een afspraak voor mij te regelen.En daar ben ik en mijn man die ook bij jullie komt erg blij mee.Bedankt Heleen,Alex en Jurren natuurlijk.Laura... Als ik een probleem heb,zien zij altijd heel snel een afspraak voor mij te regelen.En daar ben ik en mijn man die ook bij jullie komt erg blij mee.Bedankt Heleen,Alex en Jurren natuurlijk.Laura Caspers

Frans Jansen

Er wordt altijd goed geluister naar d eklachten die ik heb. En wat heel belangrijk is, de wachtijden vanaf het eerste moment dat ik bel zijn suoer kort. Meestal kan ik de zelfde dag nog langskomen.... Er wordt altijd goed geluister naar d eklachten die ik heb. En wat heel belangrijk is, de wachtijden vanaf het eerste moment dat ik bel zijn suoer kort. Meestal kan ik de zelfde dag nog langskomen. dat is echt super, vooral als je met veel pijn loopt.