Jenneke

Bij de aandoening die ik heb. Zenuwpijn en fysiotherapie.

Al jaren goed geholpen en op de juiste manier begeleid met mijn re integratie. Naast de medische kant altijd tijd voor persoonlijke belangstelling. Je krijgt goede en begrijpbare uitleg. Er wordt... Al jaren goed geholpen en op de juiste manier begeleid met mijn re integratie. Naast de medische kant altijd tijd voor persoonlijke belangstelling. Je krijgt goede en begrijpbare uitleg. Er wordt altijd netjes tijd voor je gemaakt en bij eventuele problemen wordt er altijd meegedacht.

Hij is een goede therapeut die de tijd voor je neemt. En door hem ben ik doorgestuurd wat zeker belangrijk was ,mijn dank is groot

Willy Scholman

Meneer was heel goed en veel geduld en goede oefeningen voor thuis die gelijk hielpen.

Marco van de graaf

Professioneel personeel en heel duidelijk en goed bereikbaar

De fysiotherapeut heeft aandacht voor je klachten en doet er alles aan om de klachten te verminderen.
Geeft goed advies en bespreekt alles met je.

Jan Schutte

Klaas Biel is al 25 jaar m'n uitstekende fysiotherapeut!

Eline Snijder

Zeer vriendelijk, heeft humor, legt de dingen goed uit, komt professioneel over, altijd een luisterende oor, geeft advies waar nodig, goede samenwerking met onderlinge fysio disciplines, goede... Zeer vriendelijk, heeft humor, legt de dingen goed uit, komt professioneel over, altijd een luisterende oor, geeft advies waar nodig, goede samenwerking met onderlinge fysio disciplines, goede resultaten.