Eline

Nam mijn klachten serieus. Vriendelijke fysiotherapeut.

Erwin Leijenhorst

De behandeling was goed en professioneel. Ik merkte vooruitgang naar aanleiding van de behandeling en oefeningen.

P. Lens

Kom al sedert vele jaren bij de fysio Bert Heeling hij kent mijn specifieke af en toe terugkerende klachten en weet ze met een paar behandelingen weer te verlichten en gangbaar te maken.

Theo Elzinga

Er is veel aandacht en bergip voor mij als patient..ik kom graag steeds weer terug

Smurf

Therapeut straalt vertrouwen uit en geeft vertrouwen. Met name het geven van vertrouwen en het zo snel mogelijk werken aan herstel is van groot belang geweest voor een spoedig herstel.

Daarnaast helpt het ook dat de therapeut sociaal, gezellig is. Gegeven de vervelende situatie is dat toch prettig.

Jaap A. Miedema

Heb veel ervaring met fysio's en deze was top

Jessica van den Enden

Wies behandelt mij en wat een topper is zij! Altijd vrolijk, serieus, neemt de tijd, geïnteresseerd, neemt het serieus en weet waar ze het over heeft en na behnadeling voel ik me altijd beter!

Astrid

Ik geef een 10 omdat hanneke de beste is
Ze weet precies wat ik nodig heb en neemt de tijd voor me die ik nodig heb