Mirjam Kleefman

Het is jammer dat de wachttijd wat lang is, maar je wordt erg goed geholpen

Marion van der Wal

Wies heeft mijn klachten serieus genomen en ben blij met het resultaat

maarten de Wit

Perfecte behandeling ,luisterde naar mijn bevindingen , grote betrokkenheid en prima tips. MET ANDERE WOORDEN KAN NIET BETER KLASSE GEDAAN!

Lucienne van Geerestein

Ik kom met een pijnklacht, er wordt eerst gekeken waar de pijn vandaan komt, dan wordt er een behandelplan besproken en vervolgens gaan we omdat ik het ermee eens ben het behandelplan starten. Zo... Ik kom met een pijnklacht, er wordt eerst gekeken waar de pijn vandaan komt, dan wordt er een behandelplan besproken en vervolgens gaan we omdat ik het ermee eens ben het behandelplan starten. Zo wordt bij iedere behandeling gevraagd hoe het gaat of er verbetering of juist verslechtering is opgetreden, en vervolgens gaat het behandelplan of iets aangepast worden of we gaan door met hetraject wat we gestart waren. Er wordt goed geluisterd, er wordt goed gekeken naar de klacht en daarna een goede behandeling. Alles is duidelijk.

Anne-Marie de Keijzer

Mijn fysiotherapeut luisterde erg goed naar me en hielp me op verschillende wegen.

Rob

Goede behandeling in praktijk gecombineerd met oefeningen thuis, regelmatige afstemming resultaten en vervolgbehandeling

Hoebee

Komen goed hun afspraken na geeft duidelijk aan wat de bedoeling is

Petra

Gehoord en gezien worden, serieus genomen worden. Toegankelijk en ontspannen sfeer.

JJ

Bereikbaar, luistert, kundig en ik weet geen verbeterpunt te noemen dus ze heeft recht op een 10

mevrouw Berghuis

Zorgvuldig, persoonlijk, professioneel