Ivo

Goed luisteren naar mijn klacht en direct aanpakken met effectieve uitwerking. Tevens doortastende en vakbekwame fysiotherapeut.

Max Willemstijn III

Omdat zij suggereerde dat mijn klacht mogelijk niet van mijn golfspel komt maar eerder, zoals ik terloops meldde, van in een verkeerde houding slapen. Wakker worden met pijn in mijn elleboog is... Omdat zij suggereerde dat mijn klacht mogelijk niet van mijn golfspel komt maar eerder, zoals ik terloops meldde, van in een verkeerde houding slapen. Wakker worden met pijn in mijn elleboog is sindsdien krachtig verminderd door gebruikmaking van mijn skeeler polsband.

Cees Vulling

Als zich een lichamelijke klacht voordoet niet de lopende therapie betreffende, luistert men goed en biedt oplossingen aan, ook als het niet in de eigen praktijk kan worden verwezenlijkt.

Loïs

Hij heeft mijn pijn weggehaald in 1 enkele behandeling. En hij was heel aardig.

I.

Wies is heel aardig en toegankelijk en we bespreken altijd samen hoe we verder gaan. Mijn klacht is inmiddels, na vele maanden, flink verminderd. Iedereen is aardig in de praktijk en je kunt altijd... Wies is heel aardig en toegankelijk en we bespreken altijd samen hoe we verder gaan. Mijn klacht is inmiddels, na vele maanden, flink verminderd. Iedereen is aardig in de praktijk en je kunt altijd bellen of mailen.

Bruno Windau

Deskundig, bij het constateren van de oorzaak zelfs een collega laten kijken ter bevestiging.

Kkaas

Door het deskundige advies. En de goede behandeling ben ik zoveel energieker en het is echt zo veel beter nu dat ik mijn fysio echt enorm dankbaar ben