Nolly Knoop-Meijers

Ik zou niet weten wat ik nog meer van hem mag verwachten dan wat er geboden/bereikt is.

Jeroen

De behandeling en oefeningen hebben geholpen en dat binnen een korte tijd.

Kevin

De fysiotherapeuten luisteren goed naar je en ik word op een prettige manier geholpen. De fysiotherapeuten zijn deskundig en weten waar ze het over hebben. Mijn problemen worden altijd perfect... De fysiotherapeuten luisteren goed naar je en ik word op een prettige manier geholpen. De fysiotherapeuten zijn deskundig en weten waar ze het over hebben. Mijn problemen worden altijd perfect opgelost.

Arianne

De fysiotherapeut heeft mij goed geholpen en mij van mijn klachten af geholpen. Mijn situatie is goed verbeterd. Ik ben zeer tevreden.

Linda Baukema

Doordat de fysiotherapeut contact opnam met de huisarts (passieve houding) over de situatie van mijn nek, uitstraling arm en uitval vingers, kwam een en ander in een stroomversnelling en ben ik... Doordat de fysiotherapeut contact opnam met de huisarts (passieve houding) over de situatie van mijn nek, uitstraling arm en uitval vingers, kwam een en ander in een stroomversnelling en ben ik uiteindelijk geopereerd aan een nekhernia. De fysiotherapie na de operatie verloopt dusdanig goed dat ik nu na 5 maanden veel minder last heb van de nek en al veel meer kan doen

Wim

De afgelopen jaren ben ik regelmatig bij de fysio geweest. ze zijn vriendelijk, behulpzaam en streng doch rechtvaardig. ze beschikken over een zeer veel kennis omtrent het menselijk lichaam en de... De afgelopen jaren ben ik regelmatig bij de fysio geweest. ze zijn vriendelijk, behulpzaam en streng doch rechtvaardig. ze beschikken over een zeer veel kennis omtrent het menselijk lichaam en de therapie die daarbij hoort. je zult nooit meer behandelingen krijgen dan nodig is. Ik voel mij daar veilig en welkom.

Ivo

Goed luisteren naar mijn klacht en direct aanpakken met effectieve uitwerking. Tevens doortastende en vakbekwame fysiotherapeut.

Max Willemstijn III

Omdat zij suggereerde dat mijn klacht mogelijk niet van mijn golfspel komt maar eerder, zoals ik terloops meldde, van in een verkeerde houding slapen. Wakker worden met pijn in mijn elleboog is... Omdat zij suggereerde dat mijn klacht mogelijk niet van mijn golfspel komt maar eerder, zoals ik terloops meldde, van in een verkeerde houding slapen. Wakker worden met pijn in mijn elleboog is sindsdien krachtig verminderd door gebruikmaking van mijn skeeler polsband.