Jeroen van den Berkmortel

Altijd goede en snelle service, zeer veel kennis in huis.

John Looij

Uitstekende communicatie, behandeling zeer goed doorgenomen. na eerste behandeling oefeningen uitgevoerd en na 2 dagen een significante verbetering van mijn klacht.(Pijn in de rug). 2 e behandeling... Uitstekende communicatie, behandeling zeer goed doorgenomen. na eerste behandeling oefeningen uitgevoerd en na 2 dagen een significante verbetering van mijn klacht.(Pijn in de rug). 2 e behandeling status bepaald en geconstateerd dat er een flinke verbetering is. samen vast gesteld om de behandeling verder te stoppen en mocht de klacht terug komen dan kan ik direct bellen voor een afspraak. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling hiervan. daarom een 8.

Henny Vlemmix-Pals

Prima professionele fysiotherapeut en prettig in contact

Els Tigelaar

Snelle behandeling en met goede instructies voor thuis is mijn klacht snel verholpen.

Marlo Oude Egberink

Ik vind Martin zeer deskundig en bekwaam. Hij kan goed uitleggen hoe, wat en waarom. Hij is heel voorzichtig en luisterd en kijkt goed, naar het probleem en ook naar de non verbale uitingen waar hij... Ik vind Martin zeer deskundig en bekwaam. Hij kan goed uitleggen hoe, wat en waarom. Hij is heel voorzichtig en luisterd en kijkt goed, naar het probleem en ook naar de non verbale uitingen waar hij net zoveel uit opmaakt

Walter Jongsma

Persoonlijke aandacht, goede behandeling en prettige sfeer.

Max

Ik werd snel en goed geholpen. Uitleg over wat er mis was en behandeling was goed en duidelijk