monique

Hij kan mijn klacht goed beoordelen
de behandeling gaat nog even duren wat bekent is bij deze operatie ik merk al verbeteringen
het is een fijne praktijk om heen te gaan

Ellen Boerema

Het consult bij Wies was duidelijk. Ze wist direct de klachtgeschiedenis en wist ook duidelijk uit te leggen hoe ik dit kan voorkomen. Het consult bij haar collega Robbert was voor mij minder... Het consult bij Wies was duidelijk. Ze wist direct de klachtgeschiedenis en wist ook duidelijk uit te leggen hoe ik dit kan voorkomen. Het consult bij haar collega Robbert was voor mij minder succesvol. Hij wist wel accuraat de oorzaak van mijn klacht te benoemen, maar vanwege mijn zwangerschap durfde hij eigenlijk geen advies te geven. Ik was liever direct bij Wies langsgekomen. Had mij een bezoekje gescheeld.

Liesbeth Koster

Haar deskundigheid - zij heeft iedere keer direct de juiste plek "te pakken"
Het binnen enkele behandelingen al merkbare resultaat

Jeroen van den Berkmortel

Altijd goede en snelle service, zeer veel kennis in huis.

John Looij

Uitstekende communicatie, behandeling zeer goed doorgenomen. na eerste behandeling oefeningen uitgevoerd en na 2 dagen een significante verbetering van mijn klacht.(Pijn in de rug). 2 e behandeling... Uitstekende communicatie, behandeling zeer goed doorgenomen. na eerste behandeling oefeningen uitgevoerd en na 2 dagen een significante verbetering van mijn klacht.(Pijn in de rug). 2 e behandeling status bepaald en geconstateerd dat er een flinke verbetering is. samen vast gesteld om de behandeling verder te stoppen en mocht de klacht terug komen dan kan ik direct bellen voor een afspraak. Ik ben zeer tevreden met de afhandeling hiervan. daarom een 8.

Henny Vlemmix-Pals

Prima professionele fysiotherapeut en prettig in contact