Dineke van Kleef

Ik Slikte 3x per dag diclofenac voor ik bij haar kwam. Na 1 behandeling en 1 dag ieder uur de opgegeven oefening gedaan te hebben, was mijn pijn zoveel minder geworden dat ik geen diclofenac hoefde... Ik Slikte 3x per dag diclofenac voor ik bij haar kwam. Na 1 behandeling en 1 dag ieder uur de opgegeven oefening gedaan te hebben, was mijn pijn zoveel minder geworden dat ik geen diclofenac hoefde te slikken. Zo bizar ??

Matthieu

Naast lichamelijke ondersteuning ook mentale ondersteuning! Gaat ook over een stuk durven en hierin goed begeleid!

Edwin

Behandeld mij met de grootste zorg en belangstelling. En luistert goed naar mijn ervaringen/bevindingen.

C van Keulen

Martin schermacher list altijd mijn problemen snel op

Margreet Versteeg

Meelevend, goed luisteren naar de klacht, correcte en zeer vriendelijke behandeling! Kom zeker terug bij nieuwe lichamelijke klachten.

Lot

Bert heeft mij heel goed geholpen, deskundige en persoonlijke benadering.

Elly van Spellen

Alle punten die genoemd zijn , zijn voor mij van toepassing en de persoonlijke aandacht is super en de andere personeelsleden zijn als er wat gevraagd wordt erg vriendelijk en goede uitleg over de... Alle punten die genoemd zijn , zijn voor mij van toepassing en de persoonlijke aandacht is super en de andere personeelsleden zijn als er wat gevraagd wordt erg vriendelijk en goede uitleg over de te gebruiken toestellen