Margriet schuurmans

Duidelijke taal en goede aandacht van de klacht

Marcel Jansen

Aandacht, inlevingsvermogen, doelstelling, uitleg, oefeningen, checkvragen

Ard Ceelen

De fysiotherapeut heeft in mijn geval eerst een deskundige collega erbij gehaald die om wist te gaan met een scanapparaat. Hierna is mij duidelijk verteld wat er te zien was, waar ik dus het letsel... De fysiotherapeut heeft in mijn geval eerst een deskundige collega erbij gehaald die om wist te gaan met een scanapparaat. Hierna is mij duidelijk verteld wat er te zien was, waar ik dus het letsel heb en vervolgens werd er samen met mij een behandelplan opgesteld. Er is mij ook elke keer verteld welke verbeteringen mijn hij zag en wat ik moest proberen en ook vooral moest laten. Ook is er steeds met mij besproken welke tussentijd er tussen de behandelingen ging zitten....bv van 2 x pw naar 1 x per week en daarna bv 1 x per 2 wkn, enz.. Zelfs mocht ik aan de bel trekken als ik dacht dat er wat mis was!

Riet Gerrits

Hij luistert goed naar mijn klachten. Heeft alle moeite gedaan om daar verandering in te brengen, maar de slijtage was te groot om hier verbetering in aan te brengen..

Lucia

Duidelijke uitleg, vriendelijk, begaan en zorgvuldig. Samen werken naar het te behalen doel. Voor aanvang behandeling contact en overleg met specialist en later ook met fysio van... Duidelijke uitleg, vriendelijk, begaan en zorgvuldig. Samen werken naar het te behalen doel. Voor aanvang behandeling contact en overleg met specialist en later ook met fysio van revalidatiecentrum. Regelmatig resultaat bekijken en bespreken. En dat alles in een heel plezierige omgeving. Elke week (2x in de week) met plezier naar therapie en dat wel meer dan een jaar.

Fren Daanen

Betrokken, open staan voor mijn aandachtspunten, navraag doen na afloop van de behandeling. Vooral het behaalde resultaat.

Hr.M.L.A.Grim

Nieuwe heup 2015 en 2018. Op eigen verzoek weer dezelfde fysiotherapeut. Luisterend oor, goede begeleiding. Prima

Hr.M.L.A.Grim