Ard Ceelen

De fysiotherapeut heeft in mijn geval eerst een deskundige collega erbij gehaald die om wist te gaan met een scanapparaat. Hierna is mij duidelijk verteld wat er te zien was, waar ik dus het letsel...

Riet Gerrits

Hij luistert goed naar mijn klachten. Heeft alle moeite gedaan om daar verandering in te brengen, maar de slijtage was te groot om hier verbetering in aan te brengen..

Lucia

Duidelijke uitleg, vriendelijk, begaan en zorgvuldig. Samen werken naar het te behalen doel. Voor aanvang behandeling contact en overleg met specialist en later ook met fysio van...

Fren Daanen

Betrokken, open staan voor mijn aandachtspunten, navraag doen na afloop van de behandeling. Vooral het behaalde resultaat.

Hr.M.L.A.Grim

Nieuwe heup 2015 en 2018. Op eigen verzoek weer dezelfde fysiotherapeut. Luisterend oor, goede begeleiding. Prima

Hr.M.L.A.Grim

José Remers-Goossens

Heeft goed begrepen waar het probleem zit en zijn kundigheid laten zien. Het probleem is niet op te lossen met de therapie. In overleg mrt therapeut en Ha. nu door op korte termijn naar orthopaed.