Wanneer vrienden of kennissen aangeven naar de fysio te willen

Uiterste best gedaan om mij van de klachten af te helpen, betrokken,, geïnteresseerd, open en eerlijk. Hoewel ik niet geheel van de klachten af ben, toch een gevoel dat mijn fysio er alles aan... Uiterste best gedaan om mij van de klachten af te helpen, betrokken,, geïnteresseerd, open en eerlijk. Hoewel ik niet geheel van de klachten af ben, toch een gevoel dat mijn fysio er alles aan gedaan heeft. En nu afwachten.

Julian²

Duidelijke uitleg. Charismatisch persoon. Goede behandeling. Voelde mij op mijn gemak

Ik denk te weinig ervaring door zijn (jonge) leeftijd. Had ook niet de indruk dat hij advies vroeg aan een meer ervaren collega

Wist niet goed wat het probleem was en schakelde ook geen collega in. Praat meer dan hij handelde. Begon ook steeds 5 minuten te laat

Goed geluisterd naar de klachten die ik had en telkens een heldere uitleg over de behandeling.

Hij nam mijn opmerking over de scheve voetstand niet serieus. Hij bleef aandringen dat ik voet continu recht zou moeten houden. Dit leverde mij extra klachten op

Luisteren naar de klachten vriendelijk altijd een luisterend oor gewoon alles bij elkaar prima