Jan Op 't Hoog

De juiste aandacht met de juiste behandeling

Sandokan

De goede adviezen correctheid van de therapeut zijn uitleg over de vooruitgang zijn perfecte uit leg voor de oefeningen dis ik thuis moest doen zoals het voor doen en ik moest het dan nadoen ik ben... De goede adviezen correctheid van de therapeut zijn uitleg over de vooruitgang zijn perfecte uit leg voor de oefeningen dis ik thuis moest doen zoals het voor doen en ik moest het dan nadoen ik ben zeer tevreden

S. Theunissen

Goede klik tussen ons , duidelijke uitleg . oprecht en eerlijk met zijn vragen en uitleg.

Heijnen

Ze nemen de klant serieus, komen hun afspraken na en zijn goed in hun vak.

Corrie Dam

Ik ben tevreden maar moet in de toekomst weer behandeld worden

Snel mogelijkheid tot afspraak, werd goed geluisterd en diagnose werd snel gemaakt en heel duidelijk uitgelegd.

tieny van de wijst

Stan had de leeftijd dat hij mijn zoon kon zijn maar we hadden altijd zeer goede gesprekken en duidelijke uitleg over alles wis van mijn geheugenprobleem dus werd al het belangrijke opgeschreven of... Stan had de leeftijd dat hij mijn zoon kon zijn maar we hadden altijd zeer goede gesprekken en duidelijke uitleg over alles wis van mijn geheugenprobleem dus werd al het belangrijke opgeschreven of deet het voor zodat ik het kon filmen had hierbij een zeer goed gevoel
wist zich iedere keer ook prive dingen van mij aan te kaarten waar we het eerder over gehad hadden zo bouw je wel een goede band op met iemand en ging dan ook iedere keer weer met een goed gevoel weer naar huis
prima kerel eerlijk en oprecht

DCCuijk

Hij weet wat hij doet, is prettig in de omgang en weet een ongedwongen en relaxte sfeer tijdens de behandeling te bewerkstelligen

Stefanie

Niels gaf me een prettig gevoel en toonde interesse. De behandelingen sloegen goed aan en de oefeningen die ik mee kreeg waren duidelijk en goed uitvoerbaar. Ook de communicatie was helder en... Niels gaf me een prettig gevoel en toonde interesse. De behandelingen sloegen goed aan en de oefeningen die ik mee kreeg waren duidelijk en goed uitvoerbaar. Ook de communicatie was helder en duidelijk. Klachten zijn inmiddels helemaal over.