Als iemand er naar vraagt. De behandeling was naar tevredenheid, maar ook beperkt en heb daarom een beperkte (positieve!) indruk.

Als er familie of vrienden zijn die een fysiotherapeut nodig hebben.

Mireille

Mariska komt deskundig over, heeft veel kennis en deelt haar expertise graag. Is daarnaast ook oprecht geïnteresseerd in de persoon en dat geeft een prettig gevoel waardoor je je op je gemak voelt.... Mariska komt deskundig over, heeft veel kennis en deelt haar expertise graag. Is daarnaast ook oprecht geïnteresseerd in de persoon en dat geeft een prettig gevoel waardoor je je op je gemak voelt. Ook via de telefoon geeft zij al goede adviezen wanneer een afspraak nog niet mogelijk is.

Wanneer ik merk dat iemand behoefte heeft aan een fysiotherapeut die luistert en je serieus neemt en kijkt hoe je het samen kunt aanpakken. Ik vind die samenwerking en zelf bewust worden wat werkt... Wanneer ik merk dat iemand behoefte heeft aan een fysiotherapeut die luistert en je serieus neemt en kijkt hoe je het samen kunt aanpakken. Ik vind die samenwerking en zelf bewust worden wat werkt of niet , belangrijk dan kun je t bijstellen als dat nodig is.