Martijn

Goed luisteren en doorvragen over klachten. Uitleg tijdens behandeling. Praktisch oefeningen voor thuis

Molleman

Hij nam mijn klachten serieus, helaas zonder resultaat ik ga nu naar een osteopaat

Dennis

Kon erg snel terecht goede behandeling werd goed geluisterd naar mijn klacht. Ben echt tevreden met deze fysiotherapeut!

sipke oosten

Hij heeft aandacht voor de client, is betrokken en deskundig

Marius en Simone de Jong

Een zeer goede fysio therapeut. Hij is altijd zo begaan met je en denkt veel verder dan alleen de fysio. Doet manuele therapie indien nodig en als er meer aan de hand is stuurt hij ook door. Echt... Een zeer goede fysio therapeut. Hij is altijd zo begaan met je en denkt veel verder dan alleen de fysio. Doet manuele therapie indien nodig en als er meer aan de hand is stuurt hij ook door. Echt een warm mensen mens!!!

Margot Ras

Ze doet er alles aan om mij van mijn klachten af te helpen en ik vind haar top

Mireille

Ik was na vele onderzoeken bij de huisarts en in het ziekenhuis er nog steeds niet achter waar mijn klachten vandaan kwamen. Toen kwam ik voor het eerst bij de bekkenbodemfysiotherapeut. Zij heeft... Ik was na vele onderzoeken bij de huisarts en in het ziekenhuis er nog steeds niet achter waar mijn klachten vandaan kwamen. Toen kwam ik voor het eerst bij de bekkenbodemfysiotherapeut. Zij heeft het probleem gevonden en kon mij daardoor doelgericht helpen. En met resultaat! Ik ben geholpen door een hele vriendelijke, deskundige vrouw die echt weet waar ze het over heeft.