Hanneke

Mijn Fysiotherapeut heeft een hele goede kennis over het bekken. Ik vertrouw zijn kunnen en zijn kennis. Ben erg blij met hem!

Zeer slechte ervaring. Fysiotherapeut was nooit op tijd. Behandeling werd onderbroken als er een app op zijn mob. tel.. binnenkwam en duurde sowieso maximaal 15 minuten (er staan 30 minuten... Zeer slechte ervaring. Fysiotherapeut was nooit op tijd. Behandeling werd onderbroken als er een app op zijn mob. tel.. binnenkwam en duurde sowieso maximaal 15 minuten (er staan 30 minuten voor). Zijn behandelingen hebben mijn klachten alleen maar verergerd. Heeft tweemaal inadequate zelfoefeningen aangeraden. Ben zelf op onderzoek uitgegaan en heb oefeningen gevonden die echt helpen. Had al weinig vertrouwen in fysiotherapie, maar dit is nu weer bevestigd. Mijn vervangende huisarts heeft mij verwezen naar deze fysiotherapeut en mocht ik ooit weer bij haar terecht te komen, zal ik deze ervaring zeker met haar delen. Nooit meer doorverwijzen naar deze fysiotherapeut! Helaas moet je minimaal 1 ster aankruisen als je verder wilt gaan. Hij verdient geen enkele ster!

Hans Vijfschaft

Gewoon erg goed, vandaar een 9, ik geef nooit meer dan een 9.

Richard broek

Het is vertrouwd omdat ik er al jaren kom, zeker met mijn huidige klachten gaat het herstel erg langzaam maar door de goede zorg kan ik steeds iets meer

Ati Schras - Marinus

Goed contact, probeert soms ook andere methodes, heel effectief

Dita ham

Ik heb er echt veel aan gehad en ik zou zeker andere mensen er ook heen sturen