Ik voelde me op mijn gemak en durfde al mijn klachten te bespreken.

Marian Akkerman

Een luisterend oor ,goeie beoordeling en goeie behandeling

Deze fysiotherapeut kent mij door en door en is daardoor in staat om mij te behandelen op de juiste en volledige wijze

Prettige rustige persoonlijkheid, professioneel en kundig

Goede kennis van zaken en heeft 'anders' naar mijn klachten gekeken waardoor er herstel ingezet is. Heel blij mee.

Deskundig, vriendelijk en snel starten van de behandeling

Hanno is a great guy, excellent treatment and understanding of the problem and always really good conversation. 10/10 experience.

Ik ben onder behandeling geweest bij twee fysiotherapeuten van het Oude Badhuis. Bij beiden goed contact te leggen, snel aan de beurt, situatie goed uitleggen, effectieve en adequate behandeling op... Ik ben onder behandeling geweest bij twee fysiotherapeuten van het Oude Badhuis. Bij beiden goed contact te leggen, snel aan de beurt, situatie goed uitleggen, effectieve en adequate behandeling op eigen specialisme, staan open voor input. Ik raad beiden actief aan!

Ik voelde me serieus genomen en op m’n gemak. Ook merkte ik na elke behandeling verbetering

m.dorland

Altijd vriendelijk en denkt mee zoekt oplossingen maar kan ook aangeven wanneer de behandelingen genoeg zijn of niet werken.
Kortom een fijne fysiotherapeut.